Annons:
Etikettallmänt
Läst 636 ggr
Milla
4/9/07, 3:22 PM

Välkommen alla nya shettisvänner

Vill passa på att hälsa alla nya shettisvänner varmt välkommen till detta forum,hoppas ni ska trivas.

Tveka inte att skriva in era frågor och funderingar. Inga frågor är för dumma!

Än en gång varmt välkommna!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annons:
[LinneaDahlberg]
4/9/07, 7:29 PM
#1

Oj vilken positiv tråd! :D

Jag räknas nog inte som "ny" men jag känner mig som väldans ny.
Har fått hjälp med många frågor här som jag förr inte förstått mig på och inte heller hittat svar på via SSS, SPAF eller annat håll. Bra att forumet finns, men hoppas också på bättre info inom en snar framtid på dessa sidor :)

VeronicaP
4/9/07, 7:32 PM
#2

Instämmer med Millan jag , välkommna hit

jessica-wi
4/9/07, 7:38 PM
#3

jag tackar ochså för välkommandet. Det har varit trevlig med detta forum. Jag har ju som sagt varit hemma med en sjuk dotter i två veckor lite ensamt blir det.

Detta har gett mig en kick varje dag mycket att läsa, bra information i mina ögon.Glad

[LinneaDahlberg]
4/9/07, 7:46 PM
#4

oj! kanske skrev lite knasigt!

i #1 menade jag förstås bättre information på SSS och SPAF!
forumet har jag inget att klaga på vad gäller info. tycker alltär klart och tydligt.

Milla
4/9/07, 8:37 PM
#5

#1 oavsett om du är ny eller ej så är du hjärtligt välkommen till oss i alla fall.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[LinneaDahlberg]
4/9/07, 8:39 PM
#6

#5 =)

(kort, jag vet, men det uttrycker väldigt klart mina känslor inför det inlägget!)

Annons:
Milla
4/10/07, 12:13 AM
#7

putt

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

annann
4/10/07, 6:31 AM
#8

Tack! Känner mig verkligen välkommen fastän jag tittat in här lite då och då säkert ett år. Det har varit och är intressant att ta del av erfarenheter och kunnande. Extra roligt nu i fölningstider eftersom jag har funderingar på att betäcka mitt sto i år eller nästa år. Är sedan länge inne i avelsvärlden genom uppfödning av hundar och nu är det nytt och spännande att lära sig så mycket som möjligt om detsamma i hästvärlden.

Vill också passa på att ge en eloge till Cattis & Co som gör ett jättebra jobb för oss alla med tydliga och rediga inlägg som det inte finns anledning att misstolka eller misstro. Man känner verkligen er kärlek till våra shettisar. Härligt!

[Stockholmsbruden]
1/21/15, 9:13 PM
#9

Snacka om att dra upp en gammal tråd, men vem är sajtvärden här? :)

hippoteket
1/22/15, 10:33 PM
#10

Om du läser under länken "om sajten" som du hittar upptill på sidan, så hittar du sajtvärden.

Upp till toppen
Annons: