Annons:
Etikettbeteckningar-fölningar
Läst 2573 ggr
Voli
2013-05-27 13:39

Hingst till mitt sto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker en fin hingst till mitt sto Mizabella, vill ha en liten bebis efter min prinsessa. Mindre än 93cm är ett måste.

Skriv här ;) o skicka bild..:)

Nära blekinge.

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Annons:
AnnaFagerell
2013-05-27 14:02
#1

Vad har hon för stam?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Voli
2013-05-27 14:07
#2

#1 pm=)

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Susan61
2013-05-27 14:30
#3

Har flera hingstar att välja på .Bor Älmhult

Voli
2013-05-27 22:17
#4

#3 Det är nära, kan du pma=

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Upp till toppen
Annons: