Annons:
Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 2138 ggr
jolenelarsson
6/1/13, 12:05 PM

Köpa rosetter

Hej!

Jag ska ha barnkalas här hemma och det är då tänkt att barnen ska rida tipspromenad. Jag tänkte att det skulle vara roligt om de fick en varsin rosett och försöker hitta någonstans där man kan köpa det. Jag har tittat på baksidan utav mina rosetter och kollat de företagen på internet, men det verkar mest vara om man vill ha eget tryck och göra lite större beställningar.

Någon som vet någon rosett tillverkare som tar mindre beställningar, behöver 4-5 rosetter? Var i stan och frågade på Hööks och Odal, men de sålde inte rosetter längre.

Jag vill inte "offra" några utav mina egna rosetter🤔

Annons:
Annette
6/1/13, 12:11 PM
#1

Börjes

TP Victory

Om ni har någon lokal Gravyrfirma kan du fråga där. De säljer ofta olika sportpriser och vissa har även rosetter.

Ellinor Johansson
6/1/13, 12:19 PM
#2

Om det kan tänka dig guld och silverrosetter som man får på Shetlandsutställningar kan du få ett gäng av mig.

jolenelarsson
6/1/13, 12:40 PM
#3

#1 Ja, just det. Ridsport affärer på nätet kan ju sälja också☝️ Ibland tänker man inte fullt ut…

#2 Oj, det var snällt! Då blir väl "Svarten" glad när han får sina släktingars rosetter. Det är han som ska ställa upp på tipspromenaden😃

Annars är allt bara bra med honom. Tänkte jag skulle skicka lite bilder hur det går för oss nu, men från tanke till handling är det långt ibland…😉 Men vi tränar på i körningen och hoppas snart kunna hitta någon "pay-and-drive" att börja karriären med. Måste säga att han har ett fantastiskt inre lugn. Var vi än åker på träningar eller vilka vägar vi än kör och möter de mest oväntade saker, så behåller han totalt lugn och fokus. Helt fantastiskt. Vi är lika mycket nybörjare i körningen, men man kan tro att han inte gjort annat.🙂

Silenos
6/1/13, 12:52 PM
#4

Jag har ibland haft små "tävlingar" och kalas här hemma. Har kunnat beställa litet antal från rosett-företagen. Antingen utan tryck. eller så har de standardtryck typ hästhuvud, som ingår i priset.

Upp till toppen
Annons: