Annons:
Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 1497 ggr
Hanna-D
2/7/14, 9:13 PM

Årsmöte & föreläsning RPAF

Varmt välkomna till Roslagens Ponnyavelsförenings årsmöte söndagen den 30 mars. Platsen för dagen är Rimbo Ridskola med start kl 14.00. Direkt efter årsmötet håller Linnea Ornstein en föreläsning om hästens färger och färggenetik, där du bland annat får lära dig hur man räknar ut det kommande fölets färg, få svar på dina frågor och mycket mera! Föreläsningen är gratis för medlemmar och medlemskap kan lösas på plats. Välkomna!

Ev. frågor besvaras på mail info@kilskogen.com eller 0735-05 05 27

Annons:
Hanna-D
2/7/14, 9:15 PM
#1

Glömde… Vi finns även på Facebook och hemsidan: http://rpaf.dinstudio.se/ 

Annelie-P
2/7/14, 10:34 PM
#2

Det hade varit jätteintressant att lyssna på, men ska tillbringa den helgen i Jukkasjärvi på bröllop.

Gick in på hemsidan och såg då att en maj-utställning planeras i RPAFs regi, det kanske vore något!

Hanna-D
2/8/14, 7:58 AM
#3

Det blir fler utställningar och aktiviteter framöver :-)

IdaT
2/10/14, 5:58 PM
#4

Finns det någon länk till RPAFs facebooksida? JAg har letat men inte lyckats hitta den.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Hanna-D
2/10/14, 7:06 PM
#5

Prova med Roslagens Ponnyavelsförening, dvs inte förkortningen.

VeronicaP
2/10/14, 8:25 PM
#6

Man skulle kanske åka dit ;) Verkligen intressant föreläsning :D

Annons:
IdaT
2/10/14, 8:39 PM
#7

#5 Tack! Nu hittade jag den. Tyckte att jag provat det, men måste sluntit lite på tangenterna…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Hanna-D
2/10/14, 8:56 PM
#8

#6 Vi ordnar sovplats åt er :-) #7 Vad bra, hjälp gärna till och dela sidan så fler hittar den.

Hanna-D
3/25/14, 12:44 PM
#9

Snart är det dags! Välkomna!

Upp till toppen
Annons: