Annons:
Etikettallmänt
Läst 559 ggr
Lfn
2016-11-27 18:38

Utställnings-pirr redan nu

Hej! Haha, vad rolig man är - det är drygt 3 månader kvar o man är redan nervös ;P Jag såg nämligen att det är utställning i Kristinehamn den 4e mars o jag ska för första gången låta mitt minishetlands sto ställas ut!!!! Har aldrig haft egen ponny som ställts ut förut.. Har endast varit på Kristinehamns utställning en gång som publik för ett par år sedan. Skulle dit i augusti, o se o lära inför min kommande utställning, men jag blev sjuk :( Så nu är det extra nervöst när jag inte kan detta! Vilse i pannkakan ;) Jag skaffade minisen i april i år, o jag är helt frälst i shetlandsponny-världen nu! :) Så jag hoppas det kommer anordnas fler utställningar o övriga aktiviteter för våra ponnyer här i Värmland under 2017 :) (Nu har jag fått skriva av mig lite av nervositeten ;) )

Annons:
Annette
2016-11-27 20:48
#1

Då har du mycket roligt att se fram emot :)

Shetlandskalendern uppdateras kontinuerligt med olika aktiviteter så håll utkik där. Om du kan tänka dig att åka en bit bort från Värmland, närmare bestämt till Skövde, så arrangerar SSS en jubileumsutställning där i augusti. Den kommer säkert bli något alldeles extra och väl värd att deltaga vid.

Lfn
2016-11-29 20:24
#2

#1 Jaa, jag hoppas det :D Vad spännande!! Har bara kört i transport en gång (när hon hämtades) så ska träna på det nu så man kan åka längre än inom Värmland. Men hoppas att det blir fler aktiviteter här också under 2017 :)

Lauth
2016-11-29 20:49
#3

Det blir åtminstone en till utställning i Värmland under 2017 😃 Har bara inte alla detaljer klart än!

Lfn
2016-11-29 21:02
#4

#3 Åh vad roligt att höra!!! :) Är det några andra aktiviteter annars? Typ träningar i tömkörning, agillity eller så? Är ju inte så insatt, så har ju lite dålig koll än så länge, men är så intresserad av det så kul om det finns :)

Upp till toppen
Annons: