Annons:
Etikett17-god-morgon
Läst 1605 ggr
[jannerman]
2010-11-02 06:41

God morgon 2010-11-02

Eftersom jag inte kommer överens med vintertiden utan vaknar 1 timme för tidigt, kan jag ju passa på att hälsa alla godmorgon!! Kul att den här tråden kom igång igenGlad

tisdag är min stalldag på morgonen, så nu ska jag åka ut o fodra o släppa ut samt mocka åt alla….

Annons:
Hanna-D
2010-11-02 07:48
#1

God morgon

Sitter på jobbet och får alltså snart åka hem och sova! Men först ska hästarna ha sitt.

Ha en bra dag!

runas
2010-11-02 08:11
#2

God morgon!

Grått och trist ute men vad gör det när man hälsas av brummande flickor på morgonen. Jösses vad päls de satt, huva till våren sen!

Idag ska jag ta det lugnt och ha en stallpysseldag.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Moheda
2010-11-02 09:40
#3

God Morgon!

Idag har jag "höstlov". Dagen kommer att ägnas åt hästarna. En runda i skogen på Clara och sen ska vi träna JJ att "gå fint" inför utställningen i Älmhult på lördag.Flört

ingrid
2010-11-02 09:41
#4

God morgon

I Göteborg är det molnigt men ganska varmt (8 grader).

Har en lång arbetsdag framför mig med cirka 5 timmars möten inbokade. Skall försöka där emellan skriva 4 överklaganden och 2 yttranden. Men jag gillar mitt jobb, så långa dagar är för det mesta ok. Onlinepizza (massor av olika restauranger i mitt utkörningsområde)är fantastiskt på kvällarna! Orkar man inte laga mat orkar man ju heller inte gå utanför dörren…. Glad 

Har idag diskuterat betäckningar inför nästa år. Kanske betäcker två stycken. Gillar ju att ha två föl åt gången… Har fått lite ändrade förutsättningar hemma. Får ju inga föl i år men har "fått lov" att hjälpa ett par vänner med vak så jag inte glömmer hur det går till… *lol

Ha en bra dag!

SannaHolmgren
2010-11-02 09:45
#5

Godmorgon. Vi är hemma och har novemberlov och de två minsta flickorna och jag har haft riktigt mysigt med sagoläsning och en god frukost. Hästarna kommer få sitt om en stund. Vi ska pyssla och tjejerna ska rida lite innan det blir ihållande regn. Igår fick jag telefonsamtal från en kompis. Hon har hittat en sadel till våra ponnyer och jag blev absolut intresserad. En bättre begagnad shettisanpassad bomlös cheyenne barefoot. Ska bli så spännande att få prova den.  Önskar alla en riktigt trevlig  dag idag.

[Teddy]
2010-11-02 09:50
#6

Godmorgon!
En hälsning till Ann - överst, dina kaninungar har anpassat sig bra, dom är helt bedårande!! De får nog stanna, båda två.

För övrigt har jag tränat min inkörningshäst ett pass nu på morgonen, snart ska jag till frissan.
Ha det bra alla!

#4 Onlinepizza - låter rätt bekvämt! Undrar när den servicen kommer i mina hemtrakter…

Annons:
VeronicaP
2010-11-02 12:23
#7

God morgon eller god förmiddag .

Idag är jag lite mer människa än vad jag var igår efter min operation.

Men nog känns det att jag har en hälsena idag men de går över.

Då jag inte få göra något och vara bland hästarna så ska jag försöka få räknat ut Slättens Cup ställningen som vi har för HPTS kuskarna här i Halmstad och se vem som vann mm

Ha en bra dag alla

AusaBausa
2010-11-02 20:09
#8

Go´kväll!

en urtråkig grå dag i dag och vädret är precis som jag känner mig..deppig deppig trots glada besked från igår att även Kelda är dräktig..och att det lugnat sig på jobbet..:( var på "gåsa"-middag i söndags hos mamma och saknaden efter min pappa är så stor så det finns ej ord för det..han dog för bara 1 månad sen efter knappt ett års kämpande mot cancer i skelettet…Blev så påtagligt just när alla är samlade men en fattas..kommer dock bra dagar o vissa sämre..som i dag:(

Hann iallafall ut m Keso en runda efter jobbet  i dag innan det blev riktigt mörkt…skönt!

Ha en skön tisdagkväll…

Upp till toppen
Annons: