Annons:
Etikett35-shetland4fun
Läst 1795 ggr
Linnah
2013-12-11 21:18

Mila-mässan - hjälp till att sponsra!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 13-15 februari är ett gäng shetlandsponnyentusiaster inbjudna att ha en monter på MILA-mässan, en stor lantbruksmässa med tema "Den arbetande hästen". Då kommer shetlandsponnyer också visas upp i t.ex. agility och körning. Eftersom initiativet inte har någon annan finansiering än rent privat så söks sponsring från andra entusiaster! Gå in på länken nedan och skänk en slant för att hjälpa till med mässdeltagandet! Dela gärna på era facebooksidor och i era nätverk!

http://www.gofundme.com/5ngcpk

(Ansvarig för arrangemanget är Linda Tornerup, jag hjälper endast till med crowdfunding-sidan på länken ovan. 🙂)

Annons:
Annelie-P
2014-02-26 11:03
#1

Hur gick det med deltagandet på mässan? Jag var med och lade en peng för att ni skulle få till det och nu blev jag lite nyfiken på hur det gick för er!!

lindatornerup
2014-02-27 08:07
#2

Det gick över förväntan ! Vi hade uppvisningar i både agility , handlerhopp , dressyr , hoppning & körning ! Mycket folk vid vår monter alla dagarna och vi fick gjort finaste PR för vår lilla ras -tror nästan att shetlandsponnyn var den mest populära rasen på hästarenan. Du kan kika på min tidslinje om du har fb Annelie där finns lite fina bilder -det kommer även repotage i shetlandstidningen .

Kida
2014-02-27 10:24
#3

Kanonbra gjort!!! Sånt här kan ju få folk att få ögonen på rasen! Visa att rasen finns och går att använda. Dom är trevliga och det finns mycket man kan göra med dom. Bara fördelar :)

Annelie-P
2014-02-27 21:40
#4

#2 Ni måste haft roligt!! Har inte FB men ser istället fram emot reportaget i tidningen då :-)

AnnaFagerell
2014-02-28 06:26
#5

Det jag reagerade på var att ingenstans stod det om alla sponsorer. Varför gjorde det inte det egentligen?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

lindatornerup
2014-02-28 07:49
#6

Jodå Anna -affischen var försenad på tryckeriet -men den kom upp på fredagen -så alla kunde se + att jag lämnade ut lite pr med alla sponsornamnen på :):) Tyvärr kan jag inte lägga upp bilden här -datorn vill inte -men det finns även på bild ;)

Annons:
Linnah
2014-02-28 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är bilden på affischen, från Lindas facebooksida. :)

AnnaFagerell
2014-02-28 20:32
#8

#7 Tack, jag var ju där på torsdagen… Men kul att se den ändå =)

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: