Annons:
Etikett19-om-sajten
Läst 1744 ggr
hippoteket
2015-10-15 22:42

Ungston till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Skulle behöva minska min lilla flock med ytterligare någon individ genom att sälja någon av nedanstående.

**Hippotekets Organelle
**född 2014, e Karajan di Leva  u. Hippotekets Cassis - Smevallens Royal
brun, blir runt metern hög
Grundhanterad, trevlig och social
Guldbelönad och Champion som föl med 98888=41 p
Mamma Cassis är flerfaldigt guldbelönad och meriterad på travbana samt gått på ridskola, mormor Elitpremierad
Organelle har i sommar lyckas klia av sig lite tagel. Inte så mycket att jag vill säga tvärsäkert att hon har sommareksem, men tillräckligt mycket för att jag vill vara ärlig och tala om det. (det är inte ovanligt att ettåringar skaver av sig manen och sen blir det aldrig mer av det)
Säljes med öppna kort till reducerat pris pga detta. Ge ett bud jag kan acceptera.

Foton från utställningen som föl, samt från hagen våras-somras.

Annons:
hippoteket
2015-10-15 22:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

**Hippotekets Mumma
**född 2012, brun, 103 cm
e. Titol u. Zandra - Wessel v.d. Amstelhof

Diplomsto med 5x8=40p
Tömkörd och löshoppad några gånger. En pigg och alert fröken med en del "attityd".
Mamma Zandra är flerfaldigt guldbelönad med upp till 43 p och hon blev med Mummas diplom i somras klar för höjning till Elit. Zandras far är Elitpremierad och mor skulle kunna höjas till Elit postumt, då avkommornas meriter vida överstiger gränsen.

Säljes gärna till någon som vill tävla trav eller körning.
Pris 15000 inkl moms

hippoteket
2015-10-15 23:01
#2

**Hippotekets Nobelle
**född 2013, svart, blir runt/strax över metern
e. Ytterhalls Kanon u. Zandra (presenterad ovan)
Grundhanterad, social och trevlig
En verkligen toppstammad ponny, som än så länge kanske är något bättre på pappret än i verkligheten. Men jag hoppas att hon fortsätter utvecklas åt rätt håll, så borde ett diplom till även henne kunna vara realistiskt. 

Pappa Kanon är Elitpremierad och avkommorna har haft väldigt stora framgångar. Båda hans föräldrar + även mormor är elitpremierade.
Mamma Zandra presenterades ovan i Mummas annons, som sagt

Pris 10000 inkl moms

Har tyvärr inga vettiga foton på henne, hon vill hellre krypa upp i famnen och gosa än vara fotomodell i hagen… Men bilder ordnas vid intresse.

Upp till toppen
Annons: