Annons:
Etikettallmänt
Läst 1029 ggr
Emmy
2017-05-17 09:20

Uppfödarstafett på engelska iFokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! 🙂

Som en del av er kanske har uppmärksammat så har iFokus nyligen lanserat sin engelska plattform, Savvity. Jag är i full gång med att förbereda Shetland Pony at Savvity - som ni är varmt välkomna att gå med i och starta diskussioner - för lansering, och jag har en idé om att starta en artikelserie likt uppfödarstafetten i Shetlandsponnyn. Med skillnaden att det kommer skrivas på engelska och därmed öppnar upp även för stuterier som inte drivs i Sverige.

Om stafettpinnen ska delas vidare en gång i veckan, månaden eller mer sällan har jag inte riktigt beslutat än, så jag är öppen för förslag.

Det jag söker nu är någon som driver stuteri och gärna som har "varit med i leken" lite längre, och känner sig manad att skriva den allra första artikeln! Som sagt ska det skrivas på engelska och bilder till artikeln gör det bara ännu bättre. Lite gratis reklam blir det ju på sätt och vis 😉

Är du intresserad? Skriv en kommentar här och/eller skicka ett PM för vidare diskussion. Ha en fortsatt bra dag!

Sidhuvudet fotograferat av Camilla Havsénius.

Annons:
Emmy
2017-05-17 11:08
#1

Förtydligande för de som inte läst uppfödarstafetten förut: Det är alltså en presentation av er och stuteriet, historien bakom, vad ni strävar efter och gärna någon för er speciell händelse. 🙂

Charlotte-Aveback
2017-05-17 21:26
#2

Vilken bra idé! 🙂

Vi (Furunäs stuteri) har varit med i Uppfödarstafetten ett par gånger och hakar gärna på den engelska versionen också. Du får gärna höra av dig till mig i ett PM så kan vi prata mer om detta.

Emmy
2017-06-15 15:27
#3

#2 PM skickat! 🙂

Emmy
2017-06-16 19:04
#4

Sajtens första artikel ligger uppe nu, feedback mottages tacksamt 😃

Länk till artikeln

Upp till toppen
Annons: