Annons:
Etikettutställning
Läst 1163 ggr
kruger
6/6/17, 3:10 PM

Utställning Simlångsdalen

**Hej hej alla!!
**Glöm inte o anmäl era hästar till sommarutst🏆 i vackra Simlångsdalen strax utanför Halmstad så vi får en kanon härlig Lördag med massa goa folk och vackra hästar o titta på 😍Annika Strindgård är domare och vill man komma redan på Fredag så finns det vackra Värdshuset Tallhöjden ett sten kast från utst platsen med härlig god mat och en vy utöver det vanliga att boka ( får bokas själv) .
Uppstallningsmöjligheter finns 😃
Glöm inte o anmäl era barn till HANDLER också, då SH SPONSRAR detta 😃så det är helt GRATIS för SSS medlemmar upp till 26 år..ja, tyvärr måste jag meddela att övriga får slänga in vår nya sedel -50 lapp som liknar i mina ögon en "leksakspeng" men det kompenserar att ni får kanon roligt med er shetland i allafall 😎Så skjut iväg era anmälningar på mail el ta snigelvägen (Posten) innan den 22/6 så ni är säker på att få komma med 😛Jag väntar glatt på dom!!
wonnagardensstuteri@gmail.com
Heidi Krüger Gammalstorp 1304 280 23 Hästveda

Annons:
Annette
6/24/17, 9:32 AM
#1

Stämmer det att anmälningstiden är förlängd?

Annette
7/14/17, 3:07 PM
#2

Vilken tid börjar utställningen och var hittar jag vägbeskrivning?

Annette
7/14/17, 10:16 PM
#3

Tack för att katalogen är utlagd på er hemsida 🌺

kruger
7/15/17, 5:17 PM
#4

#3  Tack,  Annette🌺!! Känns som det är viktigt att lägga ut den även där så den som vill kan ta ut en katalog om den skulle trollas bort i posten , för tyvärr så i dags läget är inte posten så tillförlitlig som den har varit ..I allafall INTE här!!😮Uppskattar verkligen att det är positivt 🙂Tack!!!

Annette
7/15/17, 5:29 PM
#5

Samt för oss som inte anmält häst och därmed inte får någon katalog 😉
Lite lättare att komma rätt tid till rätt plats om man vet vart man skall åka 🙂
Jag tar mig nog en liten semestertripp till er utställning,

kruger
7/15/17, 5:51 PM
#6

# 5  Du är mycket välkommen, Annette 🙂

Annons:
Annette
7/15/17, 6:13 PM
#7

#6. Tack 🙂

Upp till toppen
Annons: