Fölboxen ~ April 2007
Här är en sammanställning över de föl som fötts i april 2007, och som presenterats här på sajten.

I april har vi presenterat 31 föl i artikelserien "Fölboxen". 17 hingstar och 14 ston. 2 hingstföl är borttagna då de dog efter ett par dagar. Klicka på fölens namn i listan till höger för att läsa mer om dem på deras egna sidor.
2007-04-30 ~ Hasselbos Igazzo

Fotograf: Hasselbo Stuteri - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-30 ~ Q-son of Northstar

Fotograf: Familjen Ringdahl - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-29 ~ Pariz di Leva
**
Fotograf: Irene Lado - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-29 ~ Ødegaardens Dexter

Fotograf: Inger Mehren - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-29 ~ Döösens Hygglo

Fotograf: Sara Döös - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-29 ~ Kilskogens Gerber
**
Fotograf: Hanna Dahlström - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-29 ~ Lemon Lime
**
Fotograf: Carina Wallin - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.
**2007-04-28 ~ Dinja
**

Fotograf: Camilla Jonsson - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-28 ~ Dalsgårds Melvin
**
Fotograf: Yvonne Nilsson - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-25 ~ Ødegaardens X-Ellent

Fotograf: Inger Mehren - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-24 ~ Lillåkras …?

Fotograf: Sonja Möller - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-23 ~ Roan Inish

Fotograf: Yvonne Ulvedal - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-23 ~ Sollidens Beyla Bus
**

Fotograf: Sanne Ardenius - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-20 ~ Nordhagens Avril
**
Fotograf: Karianne - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-19 ~ Tjustorps Galencia
**
Fotograf: Anna Mårtensson - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-18 ~ Skärgårdens Melwin

Fotograf: Johanna Pettersson - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.
**2007-04-18 ~ ? of Northstar
**
Fotograf: Familjen Ringdahl - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-18 ~ Tunstas ?…
**

Fotograf: Stina Wessmark - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-18 ~ Juvel fra Embre
**
Fotograf: Tove Embre (?) - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-17 ~ Hamras Linnéa
**
Fotograf: Johanna Granberg - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-16 ~ Ekskogens Epok
**
Fotograf: Cattis Öhman - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-15 ~ Barbie Doll

Fotograf: Ann Wahlgren - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

2007-04-14 ~ Hasselbos Ilma

Fotograf: Hasselbo Stuteri - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-13 ~ Nordhagens Leia
**

Fotograf: Karianne - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-12 ~ Blåklockans Black Diamond
**

Fotograf: Carina Brandt - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-11 ~ Lindebys Ludwig
**

Fotograf: Pernilla Lindström - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-11 ~ Hasselbos Il Divo
**

Fotograf: Magnus Archenholtz - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

**2007-04-07 ~ Lavendel of Northstar
**

2007-04-05 ~ Drakgårdens Black Velvet

Fotograf: Pernilla Olsson - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.
Vill Du visa ditt föl här i fölboxen? Maila då bild och info om ditt föl till cattis@monkeytoys.com så lägger vi in en artikel om ditt föl.
Föl i fölboxen under april 2007:
Av: Cattis
Datum för publicering
- 2007-05-02
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Vilken trevlig sammanställning! Många fina föl, jag satsar på nästa år.
X-Ellent var finast tycker jag… men… jag gillar ju inte svart!! 
Nordhagens Leia, ? of Northstar, Juvel fra Embre, Kilskogens Gerber hoppas jag man får se mer av… 
#2 vad plumpet sagt. Det betyder att du inte vill se mer av de andra.
#3 Jag hoppas att du skojar…
Om jag säger till dig anna att det skulle vara roligt att träffa dig så betyder det inte att jag inte vill träffa någon annan.
Det gäller samma med fölen. De jag nämnde var de jag tyckte var läckrast. Det betydet INTE att jag tycker de andra på något sätt är dåliga… Alla de föl som jag inte säger är söta tycker jag INTE är fula bara för att jag inte säger att de är söta, läckra osv. Förstår du?