Fölboxen - Sollidens Beyla Bus
Äntligen, efter lång väntan kom Sollidens första föl i år. Ett svart stoföl som skall heta Beyla Bus.
**2007-04-23 ~ Sollidens Beyla Bus
**
Sollidens Beyla Bus, e. Jozo RS387 och Busebo Anja RS4425 , Stuteri Sollidens första föl för året, föddes 21.50. Svart är hon och mår bra.

Fotograf: Sanne Ardenius - bilden får ej tas/lånas härifrån utan fotografens tillåtelse.

Vill Du visa ditt föl här i fölboxen? Maila då bild och info om ditt föl till cattis@monkeytoys.com så lägger vi in en artikel om ditt föl.
Stuteriets hemsida
Tidigare föl i fölboxen:
Av: Cattis
Datum för publicering
- 2007-04-23
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Grattis
Grattis

Grattis!
/Cattis
Återigen Grattis!! Så liten & söt:)

Grattis igen och det är ju en helt normal liten tjej ;-)

grattis grattis grattis :) Hoppas mor och dotter mår fortsatt bra. Och de var bara kul att du ringde mitt i natten hihi. åååå vad ja längtar till stallet idag :)

#5 japp, det var ingen Ailen…
Både sto och föl mår bra nu på morgonen, en väldigt nyfiken och framåt liten tjej, men sin mammams envishet, hon skulle redan gå på egen upptäcktsfärd i stallgången,
Tack alla ni som fått stå ut med alla mina frågor…
Äntligen ! Stort grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis - äntligen får man väl lov att säga
Skönt att allt gick bra, efter en lång väntan…
Äntligen säger jag också. :) Jättestort Grattis!
GRATTIS Sanne! Tänk den som väntar på nått gott! :-)

Så väntan är äntligen slut!!
STORT GRATTIS!!

Grattis! //Erica

Grattis till ett söt charmtroll.

Grattis!
Grattis, äntligen!
Delad glädje är dubbel glädje :)

Grattis till stofölet!

Grattis till den lilla
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Grattis till en fin liten tjej!

Grattis!

GRATTIS!

Grattis i denna tråden med!
Grattis!
Grattis! Skönt att det gick bra!
Du som har väntat så Sanne! Vad härligt att det gick bra! Var ni med på fölningen?
Är det inte udda att föla på kvällen? Brukar det inte oftast på morgonen??? Fast ifall jag tänker efter så har jag faktiskt varit med om en fölning vid 18:15-tiden (1998)… men över 80% av fölningarna hemma har varit på morgon/förmiddagen.

Karin, ja vi var med hela fölningen, jag märkte redan när vi tog in henne på kvällen att nu är det verkligen på gång.. sen tog det inte lång tid, själva fölningen gick på 10 minuter och lilla bus reste sig redan efter 5 min, mamma Anja var tröttare.. sen tog det nästan 3 timmar innan allt var ute, men dom mår bra och har fått rapport hemifrån att bus springer runt i boxen.. känns så skönt, nu kan man få sooova på nätterna igen..ett tag..
#26 och jag som tänkte skicka upp mina ston till dig nu när du kan det här med att vaka
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis till det fina stofölet!

#27 då blir nog Sanne jätte glad om du skickar upp dina ston
. Hon såg ganska trött ut idag

Grattis till fölet!
Av mina föl är 3 födda på kvällen, 1 på förmiddagen och 3 på natten.
GRATTIS!! Äntligen!!!
Och så söt hon var!! Antar att du kommer att sova gott dom närmaste nätterna….

Grattis!

hon var verkligen ursöt den lilla bus :) Så duktig mamma Anja är. En en gång grattis Sanne och Fredrik :)
Stort GRATTIS önskar vi från Tomtagården i Vårgårda. Hon är helt ljuvligt söt, skönt att allt gick så bra. 

Gratulerer! Mitt andre føll i år kom også på kvelden. Leah ble født ute kl 20.00. Det var jo ikke helt etter min plan, men hva gjør vel det. 

Ny bild inlagd.
/Cattis