Saknar er
Jag saknar Slättens Monami och Slättens Mirage så otroligt mycket, dem är ju inte precis några shetlandsponnyer men jag tkr ändå att man kan ge dem en minuts tystnad, för så som dem dog va inte rättvist, att bli överkörd är inte rättvisst,och det är så himla himla svårt att förstå att dem är borta, att dem inte finns mer, det är ju inget som går över så fort, har man väl fått dem på tanken igen så släpper det ju aldrig, men jag vill bara säga till dem att jag Älskar dem!

Vad har hänt?

de blev överkörda.!

Sant Gumman men du kommer över dem och det var ju ett tag sen . Men det är klart att vi alltid kommer att minnas dem båda.

#0: Det var verkligen jättetragiskt att det skulle gå så illa med två så fina ponnyer! Det tar ett tag att komma över … Hoppas dock att du kan glädjas åt de övriga fina ponnyerna ni här där hemma! 

#5 jo det ät ju sant ngn gång går det väll kanske över lite
Det var verkligen en fruktansvärd tragedi.
Veritas odium paretFörvånad

ja det vart det:(

berätta vad som hände?

#9 De blev skrämda och rymde från sin hage och blev då påkörda av en bil där föraren tyvärr var alkohol påverkad och där Mirre avlivades på plats och Mona Mi avlivades ca 1 timme efter på djursjukhuset. En hemskt jobbig olycka för barnen… (även för oss äldre) men alltid värst för barnen.

ja jag saknar dem så himlan mycket..