Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 448 ggr
sanne
0

God Morgon 27 Juli

Hej alla

Sitter nu o dricker kaffe, funderar överr hur i hela den.. det ska gå o springa med mitt onda knä idag.. men det får gå, om ett par timmar ska Loni visas på premieringen, jag är så nervös som bara den.. känns värre än ESG, Hon har ju liksom bara en chans till riktigt avelsdilpom.

Nu vill jag att det slutar regna så vi kan vara ute. Lycka till alla andra som ska visa fram idag, o hoppas alla får en bra dag.

Cattis
0

Och jag skall just väcka min man som skall åka och operera sig nu på morgonen… Känns lite halvt olustigt.

#0 Well, jag är typ nervös jag med :-) Jag håller tummar och tår för att det skall gå vägen. Hoppas ju på snabba resultat - särskilt i dag! :-P

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

#0 Vilken tid börjar shettisarna? Eller är det bara shettisar idag?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

sanne
0

Cattis, det verkar som Annette kommer !!! så jag hoppas på fullständiga resultat o bilder från idag.

Ta hand om din man, o håll dig lugn.

Annette
0

Ja, jag kommer idag! Shettisarna går väl inte än på länge, men vi åker vid 8-tiden, kan ju vara kul att se lite andra raser också.

zettan
0

morrn morrn

här öser regnet ner. suck får väl åka och plocka in pållarna kanske Fundersam. Tänkte göra ett nytt försök att komma in på köpcentret idag som brann för några dagar sen. I går var kön hemsk. De var värre än gekås kändes de som. så idag tänkte ja åka dit lite tidigare så man kanske hamnar i mitten av kön och inte sist Räcka ut tungan

Sen ska ja nog ut och köra min Rosa idag. Verkar som pappa fått ordning på rockarden ordentligt.

ha det bra och lycka till ni som ska visa häst idag -

Therese_Melberg
0

god dag blir det väl nu då… Jag ska iväg och jobba om en timme, är så seg idag. Skulle hellre vara hemma och köra Vannah men behöver väl pengarna. Ska shoppa massor med hästgrejer för demGlad

AusaBausa
0

God eftermiddag!

Hemkommen från en mini husvagnssemester….tisd-torsd. Är faktiskt väldigt mysigt att campa..men önskar vi hade en större husvagn, men vi lånar gratis av svärfar så det blir ju inte tanke på o köpa egen för att vi ska ha en en gång om året. Nästa år ska vi säkert ut m syrran o fam. De ska köpa en ny i höst o de har ALDRIG varit på husvagnssem. ska bli kul o få följa med på deras jungfrutur, hi hi! (inte alls spydig…) blir säkert jätte bra!

ikväll ska vi bara slappa är så trött, sovit dåligt o la mig sent. Campade hos gubbens jobbarkompis i natt för det var grillfest/brännbollsturnering där i går kväll! Jätte trevligt men som sagt Trööött!