Utst.Svenljunga 6/7
Nu börjar det bli dags att fundera över vem ni vill anmäla till Svenljunga den 6 Juli. domare är Torsten Jeppsson.
anmälan skickas till :
Susanne Ardenius, ,Skälvarås Solliden, 516 91 Dalsjöfors
för fullständig propp se Shetland Väst hemsida el första numret av tidningen shetlandsponnyn
Alla typer av sponsring är välkommen !!

Anmälningstiden utgår 16 juni så än är det gott om tid att fundera :)

#1 det är väl sant iof.. men det är bra o börja påminna redan nu ! Det gör de flesta inför utställningar.

Det är bra att du påminner :) Det är värre att redan nu avgöra vem som skall anmälas, jag vet inte ens hur mina unghästar ser ut under vinterpälsen, så det är tur att anmälningstiden inte går ut på länge än 🙂.
Har aldrig varit i Svenljunga så jag planerar att anmäla något i år och hoppas komma iväg.

haha dessa unghästar ser inte så fagra ut just nu.. men tills i Juli är det säkert riktigt fina :)
Jag kommer iallafall med två, vilka är inte riktigt bestämt 🙂
Sponsrar även 3:e bästa om jag får!

#5 klart du får sponsra 😃
Eftersom vi var upptagna med flytten förra året o inte kunde komma så har vi spikat Svenljunga i år och med oss bli vad vi vet i dagsläget 2 minisar -2 år o 3 år 😃
kan nog sponsra en klass också🙂vilken som helst,bara säg vilken :)

#7 du får gärna sponsra en klass, du kan maila mig vilken du vill ha :)
välkomna !
Jag ska anmäla min 3 åriga hingst, vår första utställning!
Hoppas vi inte ska göra bort oss totalt… :)
Attnas, jag jobbar då.
Annars hade de vart perfekt att vara med då med min lilla herre.

Puttar upp lite !! nu börjar det bli dags att anmäla till Svenljunga :)
Ja det närmar sig snabbt!!! Jag vill också gärna sponsra en klass!!!
Ch. Hingst om det finns kvar 🙂
Vi sponsrar också gärna, Champion valack?
Vill gärna komma med Cirocco, problemet är att jag inte får tag i F-skapet. Han har blivit vildhäst igen :(

Tack Jag skriver upp er på dessa.
då är Champion Hingst, Valack och Sto sponsrat, så även Bästa Mini och Bästa Veteran.
vi tar gärna emot fler sponsorer och priser !!
Och självklart fler anmälningar .) Vi har nu runt 15 anmälda.
3:e Bästa är också sponsrat ;-)
När är sista anmälningsdag? Och blir det några bruksklasser, i så fall vilka?

#17. 16 juni är sista anmälningsdag.

Madde, sista anmälan är den 16e Juni.
får nog be dig kolla med Shetland Väst om de blir bruks. Jag är endast platsansvarig / anmälningsansvarig denna gång.
kolla med Linda Poulsen…
Johanna, Tack, jag missade detta…

Det står ingenting om bruksklasser på hemsidan. Det borde det väl göra om sådana arrangeras 🤔.

#20, ok, jag har ingen aning faktiskt, då jag inte är ansvarig för utställningen, utan tar anmälningarna och har kontakt m ridklubben.
förra året hade vi ju agility, men kolla med någon i styrelsen.

#21. Hur skall folk kunna veta vem de skall vända sig till då? Du står som platsansvarig i proppen på hemsidan. Det är dina telefonnummer som står där så det är du som kommer få samtalen från människor som undrar.

Har pratat med Linda och det kommer inte att vara några bruksklasser i Svenljunga i år. Om det skulle varit några så skulle det stått med i proppen i från början.

#22 ja jag är Platsansvarig, men Linda och IngaLill är Utställningsansvariga
tack Petra, då vet vi !
Inga bruksklasser med andra ord
Har postat 2 anmälningar idag och det blev minisar. kan sponsra en klass också 🙂.
vilka är kvar Sanne?

#24. Skulle det inte vara bra om de utställningsansvarigas kontaktuppgifter finns i proppen på hemsidan så att folk kan få tag i de som kan svara på eventuella frågor?

Puttar upp !!
nu har ni veckan ut att anmäla på… vi har idag drygt 30 anmälningar så kom igen o skicka nu !!
går det att anmäla via nätet på ngt sätt lr ska den skickas skriftligen ?
Medarbetare på Gotlandsruss i fokus
Av ett russ blev det russigt värre 

Nu har jag betalat in för 5 stycken

#28 den skall skickas med vanliga posten

#29 det låter bra :)

NU är det bara helgen kvar !! finns några platser kvar så kom igen nu o skicka anmälningar…
Fick ikväll reda på att jag fick ledigt. =) Om jag skickar min anmälan imorgon, kommer då den hinna in i tid? Tänker på att den lär ju inte vara framme förrän på måndagen…

#33 det är helt ok ! anmälningen går ut i helgen, så jag räknar med att det kommer flera på måndag :)
välkommen !!
Sanne ,vi sponsrar en klass… välj vilken själv så sätter jag in pengar ,200:- är det väl?

#35vill ni så kan ni ta ett championat…
det finns föl, ungsto och unghingst kvar :)
det är 200 kr
då kan vi sponsra ungsto :) sätter in pengar imorgon då om det går bra ?

#37 det blir jätte bra :)
Så där ja.
Nu har jag betalt in medlemsavgiften och anmälningsavgiften. =)

Nu finns katalogen redan på SSS webstambok.
Det kommer skickas ut PM till alla som anmält sig, men katalogen kommer delas ut på plats vid anmälan.
har ni några frågor så får ni gärna höra av er.
mail: sanne.ardenius@telia.com

Nu ska alla utställare fått ett pm, och dock ett tomt mail.. för jag missade visst att bifoga först.
OM någon ej fått pm så hör av er till mig. sanne.ardenius@telia.com
Var noga med att kontrollera klassordningen då det inte går i ordning.
Välkomna !!