Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 652 ggr
Sasser
0

GODMORGON 28 JULI

Godmorgon!

Har precis kommit hem efter att agerat chaufför åt vänner som besökt ROMME Travbana och midnattstrav. Skulle själv kunnat gått dit med tanke på att världens snyggaste Martin spelade. (Stenmarck menar jag ju då förståss:)).

Idag skall jag kolla över försäkringar på hus, hästar och bilar med mitt IF ombud. Sen skall jag och min man gå på vänners bröllop med festligheter…

Hoppas ni får en bra dag! Själv skall jag gå och sova en stund till…

Charlotte-J
0

God Morgon!!

Ska snart väcka barnen och lasta hästar för avfärd mot Köping. Hoppas att det blir uppehåll det uppe så att man slipper bli genomblöt. Lycka till alla andra som tänkt sig dit.

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

God morgon!

Nu skall vi åka til lstallet o lasta för att bege oss mot Köping. Jag är så trött… :-/ Var himla svårt att kliva upp. Hoppas på en bra dag med sol, eller åtminstone uppehåll.

#2 Kommer Elsa?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

God morgon!

Om ett par timmar är det dags att styra kosan mot Köping. Här är det uppehåll så man får hoppas på skapligt väder även där…

Önskar alla Lycka till o en trevlig dag! Skrattande

ThiffannyJ
0

God Morgon!

Solen skiner från en klarblå himmel Skrattande Hoppas att den gör det hela dagen även från köping!! Ska äta en macka och sedan gå ut till stallet!!

Lycka Till alla som ska till Köping!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Midlingur
0

Godmorgon,

Ska snart iväg till jobbet och sedan så ska jag ner en sväng till Helsingborgsfestivalen. Jobbar imorgon också dock och börjar 06.45 så jag kan inte vara ute ngn längre tid….

Annette
0

God Morgon!

Här skiner solen också, det länns ovanligt.

Jag skall ta mig en tur till SPA utställningen i Tidaholm och till stopremieringen på Uddetorp.

Lycka till allihop som skall ut med hästar idag!

Lauth
0

God morgon.

Strax bär det av mot Köping. Dock utan häst.. Tur att man har snälla vänner att följa med =)

zettan
0

god morgon

precis hemkommen från stallet. Hästarna har fått sova inne i natt. hagen är ju som en simbassäng nu så de blir till att ta in hästarna i kväll igen. Finns delar av hagen som har träd och marken där är väl ganska torr. Men ja vill nog ha min lille fölis inne me. Idag ska vi åka till high chaparall (stavar som en kråka ja vet) och kolla lite. Pappa är ju så sugen på att åka dit så han bjuder mamma och mig med Skrattande. Sen till kvällen ska ja försöka tömköra inkörningshästen och sen ska ja hinna med mina pållar också.

ha en bra dag alla

sanne
0

God morgon !

idag mår knät inge bra.. men strunt samma för nu har vi klarat av premieringarna. Idag blir det lite lugnt bara, ska städa ur transporten osv.. fylla i papper som ska skickas , få tag på stoägare, så dem kan hämta sina ston.. ringa hovis.. ja massa sånna saker idag,

LYCKA TILL alla som ska ställa ut i Köping, Tidaholm, och på premieringarna, (uddetorp o örebro?) >Finns några jag är extra nyfiken på… håller tummarna.

ha en bra dag.

ElisabethA
0

God förmiddag!
Lycka till alla som ska ställa ut idag!!

Själv ska jag pyssla med Gardenia och de andra shettisarna hela dagen Skrattande  Hämtade hem Gardenia från hingst igår och håller nu båda tummarna att hon är dräktig. Ska scanna henne nästa vecka för att se.

Ha det bra!!

AusaBausa
0

God morgon! Lycka till alla ni som är i Köping i dag!

I dag ska jag ut o rida på Ludde o om jag hinner även provkör a Kefir, har inte gjort det innan…

Ikväll ska vi som jag säkert skrev igår lyssna på Smen´s baglomma här hemma i byn.

Milla
0

god förmiddag!

Sitter här och inväntar hovis.Vi har än så länge uppehåll och jag hoppas det håller i sig för allt är så blött

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se