KÖPES Sadel passande minishettis/liten standard
Letar med ljus och lykta efter en sadel passande minishettis eller liten standard!
Gärna i läder men allt av intresse!
10" eller 12"
Hööks ponnyputa 12" är på tok för stor…

Letar sadel till min 90 cm ponny. Har tittat lite på den här http://viewhill.se/p/bomls-syntet-barnsadel-12-367
#4 - en sån har jag i en större storlek (till min ena new forest) och det är som en formpressad soffkudde. Jag skulle absolut föredra en ponnyputa före den bomlösa varianten.
#3 - En sån har jag också haft och den var alldeles för smal i bomvidden för att funka på mina shettisar. Den bara glider fram och upp på bogarna.

#5 Alla hästar är ju individer….Modellen i #3 passar som sagt perfekt på lilla Sillen, ligger väldigt bra och är lagom stor för hans korta rygg.
Den ser väldigt liten och behändig ut #3!
Jag har också kollat på den #4 men anläggningsytan är 45-55cm och det är alldeles för stort!
Hej! Jag har en syntetsadel som är för liten för min tyska miniatyrhäst. Skicka ett pm om du vill ha bild. Jag vill ha 500:- för den och den är som ny
Har en lika till salu som #3 har på bild. På www.apotinshop.blogg.se finns bild på min
Tack för svar, men köpte Wintecs ponnysadel och den passar honom jättebra! Tråden kan låsas!