Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 536 ggr
ElisabethA
0

God morgon 30 juli

God morgon!

Ska strax ut och kolla hästar och fixa vatten innan det bär av till jobbet. Vädret ser ut till att bli alldeles underbart idag så det blir cykel till och från jobb idag. Härligt! Jag ignorerar SMHIs prognos som säger att det ska bli regn här i eftermiddag Cool  Så länge det inte åskar är det helt OK att cykla.

Ny chef på jobbet är det också idag. Undrar hur det ska gå… Aja, det blir säkert som vanligt får jag hoppas, annars kan jag hålla ut den månaden jag har kvar innan skolan börjar igen Glad 

Hoppas alla får en bra dag!!

Kris_J
0

Hej alla glada, nu har jag avslutat mitt 15 timmars pass av förenings arbete inför ett kommande möte. Strax bär det av till ordinarie arbetet… Gråter Men det är bara att lyfta sig i håret och ta nya tag. När jag kommer hem är det några timmar arbete som kvarstår att förbereda ett studiebesök, men det är nog bästa att sova några timmar däremellan, annars blir det nog heltokigt.

Jag har en liten Lara som behöver köras, det får nog bli en annan dag….och en liten Evert som behöver tränas till helgens utställning det känns viktigare.

Här ser ut att bli en vacker dagGlad

Veritas odium paretFörvånad

zettan
0

morsning korsning Skrattande

här är man uppe trots att man har semester. Var i stallet och släppte ut hästarna. Idag låg alla och sov och hade ingen lust alls att gå ut trots att solen sken Fundersam. Bastic var den som var piggast av gänget idag. Han hoppade glatt i grimman när han väl hade kommit upp på benen och ätit lite mat.

Idag ska ja ner till stan tänkte ja. Lite att fixa här. Ska till posten också och lämna in ett paket som ska till stockholm. Sem blir de att köra Rosa. Körde en liten kortis i går och de tyckte Rosa var latjo

ha en bra dag alla

VeronicaP
0

Morrn morrn , ja jag hoppas att det ska lyckas bli uppehållsväder en hel dag i allfall, ska snart åka till jobbet. Idag ska jag försöka hinna köra Mozart igen och sen är det möte med Amandas fotbolls lag och match mellan föräldrar och döttrar.

Hm tji fick jag hann inte mer än att skriva detta så började det regna.

AusaBausa
0

God morgon! Har precis ringt vet. för tid till ultraljud av Kefir, håll tummarna i morgon för då gäller det! Hoppas hoppas hon är dräktig!

I dag ska ja gtill läkaren m äldsta killen, fortfarande oont i halsen.. sen in t stan o byta byxor som jag köpte igår till honom. Trodde han var längre än han är! Sen ska jag antingen röjja i garderoberna här hemma eller städa i stallet. Kanonfint väder här nu så roligast o få vara ute… måtte det hålla i sig nu det fina vädret…

ha en bra dag alla!

[Jemla]
0

God morgon!

Har just släppt iväg pojkvännen som rycker in i lumpen idag, vad tomt och konstigt det känns. Ledsen

Annars skiner solen idag, men tji fick jag som tänkte sola för det är iskallt. Ska passa på att göra lite nyttiga saker, typ planera lite inför hösten och att ta en liten sväng förbi polisen och fixa nytt pass.

Ha en bra dag!

Chirak-96
0

God morgon,Nu har äntligen hovslagaren varit här och skott så jag kan ut och köra igen, och det behövs vill jag lova. Birk ser mer ut som en burk. Hoppas bara han kommer i selen….

SaraDoos
0

God middag! Tillbaka på jobbet idag efter 2 års mammaledighet =) Känns väldigt "som vanligt" fast då har jag bara städat och kollat mailen ännu…