God morgon 31/7
Sista dagen i juli… Känns som om Tomas Ledins sång "sommaren är kort, det mesta regnar bort" stämmer ganska bra in på årets sommar nere i Skåne. En månad kvar till skolan börjar 
På dagens agenda står först arbete och sedan diverse smågrejer innan det är dags att traska de 500 meterna till veterinären för att ultraljuda Gardenia. Håller tummarna att hon är dräktig såklart, men hoppas inte på för mycket - då bli besvikelsen inte lika stor 
Hoppas alla får en bra dag!

#0 Jag håller mina tummar också.

God Morgon.
#0 lycka till.
Idag bär det av till Liseberg, barnen är något uppspelta om man säger så..ska bara fixa lite med o flytta lite hingstar först..idag skiner solen o man tror att det ska hålla isig ett par dagar, hoppas golk runt om kan slå nu, för jag tycker synd om dem, men det lär ju vara näringsfattigt hö.. tyvärr.
hoppas alla får en bra dag.

#0 Jag håller tummarna för att hon är dräktig!

#0 håller tummarna
God morgon!
Idag blir de stora stängsel dagen för mig. Hoppas man slipper stå i regn i allafall. De verkar väl vara sådär väder ute just nu. Börjar bli mulet. JA HATAR regn nu.
#2 hoppas ni får de kul på liseberg 
Körde Rosa en sväng i går. Jösses hon e rolig den damen. Jätte pigg hela tiden och öronen spetsade framåt. De är då ja känner ååå vad ja älskar mina shettisar
.
nä nu får ja sticka till stallet och börja stängsla målet är att de mesta ska bli klart idag.
ha en bra dag

God Morgon!
Här skiner också solen. Det blir väl det vanliga idag, familjen och hästarna.
Det är skönt med semester. Tror faktiskt jag skulle stå ut med att alltid vara ledig om man kunde få lön ändå ;) Kanske skulle prova en trisslott? 25000/mån i 25/år, det vore inte fel
.

Ja här känner vi av allt regnande som ni stått ut med. Här har det regnat i flera dagar till och från. Började göra om en hage så dom kunde gå in i skogen men så började det ösregna, så hagen blev ej klar. Men fölis fryser inte så det går bra, får väl ta in dom om det håller i sig.
Ha en bra dag alla
god middag!
Mulet, så förvånad jag blir 
Idag blir det till att tvätta och göra i ordning Paola inför premieringen i morgon. Fattar inte vad det är med mig är så super nervös och har haft drömmar om hennes rad i flera nätter nu och oavsett hur många nätter jag drömmer så blir det inte bättre än 36p
#2 hoppas ni får en bra dag på liseberg
#0 håller tummarna för att hon är dräktig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

god middag här med! och mulet i Helsingborg med - men det regnar i alla fall inte om man nu ska försöka se det positivt. Idag jobbar jag till halv fem, ska sen hem och avlösa mormor som passar dottern idag, äta middag och sen förhoppningsvis hämta hem Amulette från hingsten. #0 hoppas hon är därktig! Jättespnnande, blir väl första McLaren-avkomman i Sverige i så fall? #7 det kommer säkert gå mycket bättre än så =) jag tycker i alla fall att hon är jättefin!
God eftermiddag! Har nu varit hos hingsten o Kefir är dräktig!!! Beräknas föla början av juli! Är så glad för det! Tycker jag haft otur m mina shettisar innan men verkar nu vända….

Tack alla ni som hållit tummarna idag. Dessvärre hjälpte det inte för Gardenia var inte dräktig
Visserligen väntat men det känns ändå himla trist. Så är det här i livet.
#8 Emmeros Diana fick ett föl i år med Maclaren så Gardenia hade inte varit först 
#10 Åh vad trist! Höll ju tummarna för dig! Blir bättre nästa år!
Jag har sett en superfin shetland idag på Gotland. Hoksel Blåeld. Vilket fint sto! God reklam för shetlandsrasen!

#12 Jag hörde att hon fick hela 43 poäng på premieringen, och att hon hade jättefina rörelser. Jätteroligt!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Godnatt (eller nåt) allihop som är vakna ännu, nu skall jag lägga mig och läsa den sista Harry Potter-boken 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God natt själv. Jag skall sova, tror jag.