God morgon 07-08-01
Jaha, då var det augusti igen då! Känns redan som hösten är här. Jag o Victor var ute hos hästarna tidigt i morse och visst blåste det höstvindar :-//. Suck! Får trösta sig med att solen skiner iaf.
Önskar alla en bra dag!

morrn morrn
ska åka ner till stan tills dom öppnar. Måste ner till telia butiken
. Såg att mitt abonemang hade gått ut. Så de är väl lika bra att gå ner och teckna om ett nytt.
Igår stängslade vi hagar från 11 på morgonen till kl 7 på kvällen. De är väl hälften kvar nu tror ja. Så fort russet i stallet åker ska vi släppa i hop mina med d ponny valacken som är i stallet. De ska bli kul att se hur de går
, Men ja e lugn D ponnyn han e så snäll så han e dum nästan.
Mina tankar går till Sussie här på forumet idag. Lilla Puzz gick igenom tråden och rev upp ett riktigt äckligt sår på benet. Tänker på dig Sussie.
kram
God förmiddag!
Här är det soligt och fint. Snart bär det iväg till Skänninge Marknad med barnen, och så även imorgon kan jag tro då det är en 2 dagas marknad. Jag gillar det inte men för barnens skull så är det väl bara att bita ihop. Som tur är så har jag både systrar och föräldrar mitt i smöret så vi kan gå dit och pausa om det behövs.
Amor vincit omnia 
God förmiddag
Har haft hovslagaren här på morgonen. Är förhoppningsvis ledig i två dagar nu och sedan är det tillbaka till sju dagars pass igen… Ska skjutsa min mamma till Arlanda i dag, hon ska upp till myggen (mormor och morfar i Luleå) en vecka.
Ha en bra dag!

# 3 Din mamma kommer inte till nå solsken idag. Just nu spöregnar det här mycket tråkigt jag trodde på en regnfri dag idag. Fölis hade precis blivit torr i pälsen
.Vadå mygg vad är det
….Jaha dom där som surrar runt huvudet hela tiden. Du vill inte ha några hem då…
Ha en bra dag alla.

Godmiddag. Idag hade jag tänkt putsa huvudlag och grimskaft inför helgen, men först måste jag införskaffa en sadeltvål, så om en stund ska jag åka och handla. Malin ska få en ny hjälm också så det blir nog en tur till vår nyöppnade hästsportaffär i Skene. Ha en bra dag.

god eftermiddag! Jobbar 2 h till, sen ska jag hem och hämta dottern, käka kvällsmat och sen en vända till stallet. Ingen speciell dag alltså…

#3 Ja du Hanna nu kanske din mamma får en trevlig kväll här uppe för nu spricker det upp med strålande solsken. Det riktigt värmer.
#7 Planet lyfter nu så hon är där om en timme ungefär. Myggen får ni gärna behålla :-)
God eftermiddag!
Här skiner solen o har så gjort hela dagen nästan. Ääääntligen!
ikväll kommer grannarna plus ngr andra bekanta hit på middag o det ska bli så kul, länge sen vi sågs sist.
i morogn fyller äldsta killen 10 år så har varit o köpt lego till honom… de har grymt mkt redan men samtidigt ska jag ju var glad att han fortfarande leker eller hur?