Vartofta i sept
Hej Är det ngn som vet vilket datum som stämmer För utställningen i Vartofta? 14 september som de står på Shetland västs Hemsida! Eller 22 september som de står på SSS! Kan ju va bra o veta!

Det blev väl flyttat till den 14 e ? Pga avelsvärderingen för hingstar helgen 22-23
Ok!!
tack! bra o veta när man ska be om ledighet på Jobbet :)
Helle
Jag tror visst att det är två personer och en ponny som fick mersmak…..

#2 var det du som har Lorenzo ? det är vi som har hans mamma o 3 systrar..
Hahah Assim :)
Blir likadan av kattutställningarna när jag har varit på dom :)
då vill man ställa mera :) Inte så konstigt kanske, första ggn på utställning för oss o de går så bra :) hade ju en bra handler såklart
Ja Sanne!
de va vi som hade me oss Lorenzo. Kompisen Frida e de som äger han.

Jag har pratat med Agneta Cederbo som är utställningsansvarig och rätt datum är 14 september. Det står rätt i tidningen men fel på SSS och Sh Västs hemsidor.
Skulle vara bra om det står rätt datum på hemsidorna om det är någon som inte får tidningen som vill anmäla.

Såg just att det står olika datum för sista anmälningsdag i SP nr 2.
I småproppen står det 16 augusti medan det på Västs sidor står 30 augusti på två ställen.
Någon som har kollat med utställningsansvarig vilket datum som stämmer?
Och om man går till utställnigs kalendern här inne o går in på Vartofta utst så står det ett tredje datum! 19 augusti står det där!
Helle

#8. Menar du på Shetland Västs hemsida?
På min dator finns ingen proposition till Vartoftautställningen om jag tittar på den hemsidan. Jag har startat om min dator och tömt det där minnet man skall tömma emellanåt men jag ser inte mer för det. Konstigt.
Japp!
Om jag går till Utställningskalendern på vänster sida här!
Utställningar 2013 kommmer de upp en list!
klickar på Vartofta 14 sept
kommer in på Shetland väst sida!
ser först gratulationer o sedna längre ner ligger de 4 st olika utställningar!
klickar på vartofta där de står läs mer här!
o vips så säger min dator 19 aug som sista anm dag! '
o ja har precis startat om o refreschat sidan!
Hmm
strange!
**
Vartofta
Lördag 14 September 2013
**
Domare:
Annika Strindgård Platsansvarig: Agneta Cederbo, 0515-76 03 68 Sista anmälningsdag: 19 Augusti Färgklassindelning: Ja Visningsunderlag: Ridhus Boxar: Ja Följande klasser anordnas ej:

Jag har tömt rubbet och startat om min dator men ser inte mer för det. Kollade i dotterns dator och där ser jag propp till både Vartofta och Dingle, vilket jag inte ser i min.
Mycket märkligt, är nog dags att kasta ut min dator genom fönstret
😡😡

#11. Står det att det finns boxar på Västs hemsida? I tidningen står det att det inte finns boxar.
ska vi tro att sisat dat e den 19 då :)
eller lika bra o anmäla innan den 16 för om de den 30 så e de ju god tid innan :) :)

Det är säkert så att det är 19e som är sista anmälningsdag.
Det skickas ej ut kataloger från väst i år, de får du på platsen. Tror man vill minska ner den långa tiden mellan anmälan = utställning.
Hej
Om man vill sponsra en klass,
hur går vi tillväga då?
vem tar hand om spronsringarna?
o vilka kommer :)
Helle

Hej! Du kontaktar Agneta Cederbo om sponsringen.
OKi
Tack
Helle