Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 677 ggr
Anette
0

God Morgon 2/8

GodMorgon!!

Har precis avverkat dagens jogginrunda med Ayla och katten…Fundersam  Fick vänta in henne emellanåt så nå´n sprinter är hon inte, ska ju undersökas en massa saker på vägen :o)

Så nu ska det bli skönt med en dusch innan det är hästarnas tur. Ska fixas lite med dom inför helgens bravader.Glad

Ha en skön dag alla!!

sanne
0

Go förmiddag

ska skriva massa papper, Anja o Loni´s mamma Asynja är juh klar för Elit nu, och jag fyller i anmälan till uppsamlingen så hon får sin höjning. Sen ska vårdbidrag sökas igen för sonen.. har massor att göra hela dagen, då vi får besök i morgon inför utställningen på Lördag,

Ser ut o vara upphåll idag med, skönt, att man äntligen kan vara ute utan att bli genom blöt.

ha det gott allesammans

Annette
0

Här hänger regnet i luften. Jag skall åka och klippa gräs på jobbet. Jo, jag har semester men sköter om församlingshemmet.

#1. Kommer hon till Hanaskede?

AusaBausa
0

GOd morgon! I dag fyller äldsta grabben 10 år så det blir till o fora honom hela dagen…har redan firat m släkten men han ska få bestämma lite vad han vill göra i dag…Äta på Max o shoppa för födelsedagspengar på Eko verkar det dock bli…

annars blir det lugnt, tevekväll bara.

Hästarna får sig en koll men inget annat.

Milla
0

god middag!

Börjar hämta mig från igår, är helt slut efter att ha gått och varit super nervös i nästan en hel vecka Skrattande

Idag blir det inte så mycket att göra, jag ska mysa med mina hästar och packa lite saker. Vi ska ju upp till Sanne i morgon och det ska bli så skoj, hoppas bara att jag orkar ladda om……………

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

#2 Japp hon kommer till uppsamlingen i september. ska bli såååå roligt

Annette
0

#5. Då skall jag åka dit! Det är så roligt att se dessa ston som inte är ute så mycket längre.

Malu
0

Goeftermiddag. Sambon har årsdag idag så nu ska det ätas tårta om en stund. Har varit o körtränat Fuga på förmiddagen, måste trimmas nu till dubbeltravet som är på Visby nästa helg!
Vädret är lite kvalmigt, halvmulet.

Midlingur
0

God eftermiddag,

Har kommit hem från jobbet nu och ska senare städa upp lite och förbereda inför jobbintervjun imorgon. Spännande!! Skrattande

Ninnii
0

vad är det som ska vara på Hanaskede? Vi bor nämligen i Axvall. MIn dotters farmor bor och äger Hanaskede.

Annette
0

#9. Uppsamlingspremieringen hålls på Hanaskede 8 september.

Då har mina föräldrar köpt sin gård av din dotters farmorsfar ;)

Ninnii
0

10# Ja ha vad häfftigt!