God Morgon 2/8
GodMorgon!!
Har precis avverkat dagens jogginrunda med Ayla och katten…
Fick vänta in henne emellanåt så nå´n sprinter är hon inte, ska ju undersökas en massa saker på vägen :o)
Så nu ska det bli skönt med en dusch innan det är hästarnas tur. Ska fixas lite med dom inför helgens bravader.
Ha en skön dag alla!!

Go förmiddag
ska skriva massa papper, Anja o Loni´s mamma Asynja är juh klar för Elit nu, och jag fyller i anmälan till uppsamlingen så hon får sin höjning. Sen ska vårdbidrag sökas igen för sonen.. har massor att göra hela dagen, då vi får besök i morgon inför utställningen på Lördag,
Ser ut o vara upphåll idag med, skönt, att man äntligen kan vara ute utan att bli genom blöt.
ha det gott allesammans

Här hänger regnet i luften. Jag skall åka och klippa gräs på jobbet. Jo, jag har semester men sköter om församlingshemmet.
#1. Kommer hon till Hanaskede?
GOd morgon! I dag fyller äldsta grabben 10 år så det blir till o fora honom hela dagen…har redan firat m släkten men han ska få bestämma lite vad han vill göra i dag…Äta på Max o shoppa för födelsedagspengar på Eko verkar det dock bli…
annars blir det lugnt, tevekväll bara.
Hästarna får sig en koll men inget annat.
god middag!
Börjar hämta mig från igår, är helt slut efter att ha gått och varit super nervös i nästan en hel vecka 
Idag blir det inte så mycket att göra, jag ska mysa med mina hästar och packa lite saker. Vi ska ju upp till Sanne i morgon och det ska bli så skoj, hoppas bara att jag orkar ladda om……………
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#2 Japp hon kommer till uppsamlingen i september. ska bli såååå roligt

#5. Då skall jag åka dit! Det är så roligt att se dessa ston som inte är ute så mycket längre.
Goeftermiddag. Sambon har årsdag idag så nu ska det ätas tårta om en stund. Har varit o körtränat Fuga på förmiddagen, måste trimmas nu till dubbeltravet som är på Visby nästa helg!
Vädret är lite kvalmigt, halvmulet.
God eftermiddag,
Har kommit hem från jobbet nu och ska senare städa upp lite och förbereda inför jobbintervjun imorgon. Spännande!! 
vad är det som ska vara på Hanaskede? Vi bor nämligen i Axvall. MIn dotters farmor bor och äger Hanaskede.

#9. Uppsamlingspremieringen hålls på Hanaskede 8 september.
Då har mina föräldrar köpt sin gård av din dotters farmorsfar ;)
10# Ja ha vad häfftigt!