Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 586 ggr
sanne
0

God Morgon 4 augusti

Nyvaken , med kaffe vid sidan, snart ska väl våra gäster oxå vakna och det bär av till Nossebro med 4 ston o 3 föl !!

Ska bli en rolig dag o vi hoppas på bra väder så vi kan vara ute, för det hade verkligen varit toppen. vi är någorlunda laddade o hästarna är putsade ivf.

LYcka till alla som ska ställa idag, ni andra får ha en bra dag !

Annette
0

God Morgon!

Jag är också nyvaken, men utan kaffe ;) Även här är det sol. Enligt tidningarna skall det bli 30 grader varmt, om det är idag vet jag inte. Jag skall också åka till Nossebro om en stund. I kväll är det kräftskiva hos mina föräldrar, får se om jag hinner/orkar vara med en stund.

Ha en bra dag och lycka till allihopa!

zettan
0

.

morrn morrn

yrvaken är ja. Trött som bara denn. Tur man kan sova i bilen till Nossebro sen Glad. Ska strax åka ut till stallet och göra en puts på pållarna innan vi åker. JA är laddad och de ska bli såå kul att komma i väg på utställning igen. De blir ju den sista sss utställningen för i år. Sen blir de Håcksvik i September.

Moster,mamma,pappa,hund ska åka med. Suck. Pappa är väl den som får hoppa in i ringen om nu inte Ida kommer. MEn ja hoppas du kommer Ida. Vore så kul Skrattande.

HA EN BRA DAG ALLA OCH LYCKA TILL NI SOM SKA STÄLLLA HÄST IDAG!!!

PetraJ
0

Lycka till alla i Nossebro idagGlad

Sasser
0

Är i tjänst denna helg. Gick upp 5.30 så nu sitter jag här och gäspar:). Annars är allt lungt, hästarna har det bra.

Lycka till alla som ska på utställning!

[Anna-N]
0

God Morgon från ett Dalarna i värsta Londondimman. Det var riktigt ruggigt i morse när jag var ute hos hästarna. Men det ser iaf ut att vara en sol på G :-)

Önskar alla lycka till som skall visa häst i Nossebro idag och alla andra önskas en trevlig lördag! Skrattande

Hanna-D
0

God morgon

Ytterligare en helg på jobbet. Lycka till i Nossebro i dag!

Midlingur
0

Godmorgon,

Har en drös med saker att göra idag, måste snart få tummen och och börja… :/ Det är städning och annat tråkigt som står på schemat.

Ellinor Johansson
0

Lycka till alla som ska till Nossebro!

AusaBausa
0

God morgon! Vaknade till en klarblå himmel! Hur länge sen var inte det!?! Funderar på sjön, men vågar väl knappt hoppas. Packar man väskan så regnar det väl innan man är framme…blåser en del också! Åh vad negativt det lät! Är nog lite trött! ;-)

I dag hjälper gubben min far o resa altanen. Äldsta grabben sover ännu så vi får väl se vart det barkar. Blir de klara tidigt m altanen så ska jag se om vi kommer ut på en jungfrutur m Kefir  o vagn ikväll….

Lycka till alla i Nossebro!

Anna Johansson
0

God morgon på er alla och lycka till i Nossebro ni som ska dit!!

sara-ek
0

Godmorgon:) Nu vaknade jag, skönt med lov:)

Idag bär det av till en kompis i stockholm. Usch en hel vecka utan min två shettis killar här hemma. Ska nog packa klart och sen åka ut oh pussa på dom lite:)

Charlotte-Aveback
0

Lycka till alla som skall visa idag! Glad

VeronicaP
0

MOrrn morrn och Lycka till idag, Jag tror nog att Sanne både varit trött och nervös idag för inte är det 4 JULI utan det är väl 4 AUGUSTI om jag är något rätt på det *S*

Här skiner solen och det är varmt och skönt för en gångs skull..

maysod
0

Lycka till alla som visar i dag. En särskillt mycket, Latcho's son Waterloo

Silenos
0

God morgon är det inte längre…God middag ! Här packar vi för fullt. Jag o två av barnen åker på familjeridläger på Grällsta Ridcenter imorgon !

sanne
0

#13… hihi.. jag vill ha tillbaka semestern vet du´ska juh börja jobba igen nu när solen kommer… var ej så nervös idag, och nu bara lycklig o trött…

VeronicaP
0

#16 Grattis för din dag idag…

Ha jag ska ju ha en veckas semester jag nu och det är nu det fina vädret kommer *ler*

Milla
0

god kväll åter hemma i skåne efter en riktigt bra dag idag.

Tack sanne och fredrik för att vi fick sova hos er!!! Avfärden blev ju så häftig hihi.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godnatt. Ska strax gå o lägga mig. Jag är också supernöjd med mullers 37p i Nossebro, (han fick ju 8 på ben)

Men jag fick inte hem honom idag. Han blev kvar hos grannen 3km längre ner pga en hög med lastbilar som stod i vägen sista  1,5 km hem. De höll på att helikopterkalka och ville inte flytta sig förrän de var klara, så jag vände o körde tillbaks till grannen.

Han fick gå ut i hagen där hos sin gamla stallkompis, gissa om de blev glada åt att se varann.  Efter 2,5tim for lastbilar och flygfän iväg och jag o barnen kom hem till slut. Hästen hämtar vi i morgon då vi tar med sadel dit och nån av tjejerna rider hem istället.