Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1021 ggr
veronica-olsson
0

Vallakatalogen den 18/8

Valla närmar sig och var är katalogen på nätet?Skulle vara kul att veta vilka som är anmälda.

cinna
0

Jag ska dit! Känns lite löjligt att inte åka till en utställning 20 minuter hemifrån, när man andra gånger åkt 20 mil Fundersam

Annette
0

Katalogen finns inte på nätet ännu. Men den kommer, det är ju två veckor kvar.

dajmie
0

Står i valet och kvalet om jag ska åka eller inte, Kanon är för fet Esmeralda är för tunn över ryggen, Enya är jättefin. men ej tränad, men det brukar lösa sig när man kommer dit, hade varit kul att visa henne en gång i år, ja ja det visar sig.

Annette
0

Klart du skall komma! Själv får jag lämna den ena hemma. Valacken  får åka med trots att han är väl rund om magen, får väl lura i domaren att han druckit för mycket öl.

sanne
0

Är också tveksam just nu.. det har blivit lite mycket åkande, men vi får se.. har ju anmält ivf. får se hur man känner sig när det närmar sig.. annars kanske jag åker upp utan häst..

Annette
0

Jag är skitsugen! Men jag har ju inte visat en enda häst i år än. Jag vaknar visst inte förrän i augusti varje år ;)

dajmie
0

Klart du ska visa Anette, eller jag ska ju inte säga något, men hur lätt är det att banta en Hingst som går på bete, han ser ut so en flodhäst, får väl plocka hem honom. Enya är presic lagom, tror jag i varje fall, tills man ser dom andra.

Annette
0

Jo valacken kommer, men stoet är tyvärr konvalescent. Tyvärr inte en chans att hon är 100 tills Valla. Skit också, hade verkligen velat ha med henne.

Milla
0

hm funderar också att stanna hemma, inte pga hästen utan pga kroppen den vill inte åka mer nuGråter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

När ni ser vilket starfält det är vill ni säkert komma :-) Massor med fina hästar!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

jag vill komma men jag måste liksom ha med mig kroppen också, hade varit bra om man kunde lämna kroppen hemmaLedsen

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

ÅÅÅ, både vill o inte. Självklart vill jag visa, men som Milla oxå säger, kroppen orkar inte o vi har så himla mycket varje helg.. men det är ju nästa den sista för i årGenerad

Annette
0

Du behöver ju inte bestämma något nu. Vänta tills några dagar innan och se hur det känns. Dagen efter en utställning är man inte på topp för nästa ;)