Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 562 ggr
Annette
0

God Morgon 5 augusti

Då har man sovit några timmar. Jag kom inte i säng förrän vid 3.30 tiden.

Idag skall det arbetas med hö. Vi får nog in hälften idag. Bara vädret håller sig.

Ha en bra dag!

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag så måste jag städa undan i lägenheten, den ser för jäklig ut… Sedan ska jag ta mig ut till stallet. Där emellan tänkte jag ringa de som är intresserade av att ta min mini på foder (lite ångest Gråter)

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Har inga vagnar att tröska i nu på morgonen men lastbilarna är påväg till Malmö och ska tippas så snart kan vi börja tröska igen. Igår var en händelserik dag med riktigt ordentliga fastkörningar med tröskan samt att draget lyckades jag dra sönder. Inte ngt kul men det gick som tur var att fixa båda sakerna utan att mer gick sönder. Köra för en kund idag och hoppas verkligen att det går bättre där.

#0 Hoppas vädret håller i sig så ni får in höet.

sanne
0

Go morgon

Helt slut idag, kroppen är inte riktigt med.. men är jätte glad för gårdagens resultat o att hästarna skötte sig så bra, vårt mål i går var guld på Anja, o alla 3 får det, kännes helt knasigt. Så roligt med vår egen uppfödda Beyla, klassvinnare o allt !!!

Hoppas alla får en bra dag och att ni som ska ut o jobba på åkrarna tar det lugnt, lycka till med all hö skörd.

VeronicaP
0

Morrn morrn , här är det hett idag och det är på tiden *ler* , vem vet vi kanske stom slår hö´t idag, vi ska ju inte ha så mycket hö då vi har tagit ensilaget innan men några balar vill jag ju gärna ha. Ska snart bege mig ner till Skåneland (Helsingborg) och titta på dottern när de spelar sista matchen för helgen och plocka hem henne .

AusaBausa
0

God eftermiddag! Har i dag tömt vår bassäng på vatten då det var helt grönt av alger pga allt regnande tidigare…Not nice!

Körde sen ner t hamnen o fikade och solade lite, blåste dock en hel del där nere…lämnade lillkillen på kalas o sen ner igen. Efter ett tag fick vi nog o körde hem, fastnade sen här o ska snart hämta Joel från kalaset igen… äta middag hos svärföräldrarna o ungarna ville övernatta där…så det blir bara vi hemma i natt..ensamma hemma…;-)

I morgon börjar gubben o jobba men jag o ungarna tänkte ta oss t sjön o bada o sola… måste ju passa på! Skulle ju bli fint i morgon också!

Johanna-Granberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har i dag varit på Sundbyholm för att titta på min kille som skulle starta två lopp där. han skötte sig exemplariskt och blev 3:a och 5:a. Han såg verkligen ut att trivasKyss

Här kommer bild.

Carita
0

#6 Grattis till de fina framgångarna med Harry! Blir det start på Mantorp den 26 augusti? Vi åker nog dit, om allt är som det ska vill säga.

Johanna-Granberg
0

"7 Troligen så kommer han till Mantorp, hör av mig närmre.