Superpärlan Annette !!!
Tycker att alla vi på fokus ska ge Annette ett hederspris, hon var idag i Nossebro o jag tror att hon fick bilder på ALLA hästar samt resultat.
tycker verkligen att Annette bör få en utmärkelse för vilket jobb hon gör !! du är en pärla
som åker land o rike runt o fotar.

"0 Instämmer helt och fullt!! Annette är en klippa, såå duktig på att hålla koll på allt!! 

Instämmer även här..
japp jag instämmmer också full ut.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tack, vad ni är snälla
.
Det stämmer att jag idag fick med allihop på bild, men jag vet inte hur många som blir kvar när jag slängt allt oanvändbart. 321 foton blev det totalt.
Jag fick nog av kräftskivan efter en timma, så nu skall jag göra något som lockar mer, sortera foton. Mycket roligare och inte så mycket mygg ;)
psssst om du fick några bra foto på mina sjtjärnor så får du jätte super gärna skicka, jag fotade inte ett enda foto idag
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#4 jag är så nyfiken hur min lille man blev på bild….
Veritas odium paretFörvånad
Håller med övriga, Annette du är en pärla 

En otrolig pärla, helt oumbärlig som Medarbetare! Vi har verkligen tur som har dig som "reporter" :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Alla är vi nyfikna på bilder, hoppas du kunde knäppa något på lilla bus.. fick aldrig tid att ta en enda bild idag..

Kan bara hålla med! Snyggt jobbat Annette! 

Ett genuint intresse, det är vad Anette har. 
Alla tycker det är roligt med snabba resultat och bilder, tänk vad pengar man tjänar när man sitter vid sin dator och inte behöver masa sig ur stolen ….i väg för att se på utställning
Kanske dags att starta en fond som delar ut resebidrag till hårt arbetande reporter…..
Veritas odium paretFörvånad

Instämmer med övriga! Jättetack Anette !
Instämmer med övriga. Ett jättejobb gör du !
Alltid snäll och hjälpsam.
Jag såg en som tog massor av kort, antecknade i katalogen, samtidigt som hon glatt samtalade med de som gick förbi. Snacka om att hålla många bollar i luften samtidigt!!! 
Tjejen hade en röd tröja på sig, var du Anette?

#15. Den beskrivningen stämmer nog på mig 

Instämmer med övriga. Du gör verkligen ett kanonjobb, Annette. Tack!

Instämmer med övriga.. Tack Annette du gör ett kanon jobb.

Jag kan bara hålla med de övriga inläggen!
Tack Annette!!

tack snälla Annette du är verkligen än pärla som orkar ha koll på allt och alla. Är så kul att du vill fota för du gör de så bra.
tack för att du finns =)
Du gjorde ett superjobb! Det var sååå kul o gå in o kolla på resultaten av utställningen o få bilder till alla…KANON!
Tack Anette för alla fina bilder, du är guld värd!

Hon är en pärla i byn också, inte långt till skratt o trevligt bemötande.

Tack så mycket alla snälla människor, både kända och okända!
Jag blir riktigt rörd av att läsa alla snälla saker ni skriver.
Denna tråd skall jag gräva fram och läsa varje gång jag livet känns tungt.
#23. Du vet att dörren alltid är öppen, du är ju min räddare i nöden.
#24: Jadu, Annette…det blir nog till att skaffa en turnébuss och fara land och rike runt på utställningar i fortsättningen. Med kameran i högsta hugg - så poppis som du är!
- Det är inte bara Babsan "on tour"- längre! 

#25. Vi kan ju slå oss ihop, så kan jag passa Lill-Klas medan du uppträder ;)

Jag kör bussen o serverar kyld dryck