Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 378 ggr
Annette
0

God Morgon 7 augusti

Nu har nog sommaren kommit, solen skiner idag också Glad.

Idag skall vi lasta av fyra vagnar hö, sedan kan troligen resten pressas också. I så fall har vi inne det vi behöver.

Ha en bra dag.

SannaHolmgren
0

Godmorgon. Fick tidigt i morse springa ut o kolla hästarna då det dundrade en helikopter alldeles över hagen. De kalkade i nedändan av hagen som har ett inlopp till mossen. Hästarna tog det lugnt, trots kalkmolnet som yrde omkring dem. Tur att hagen är stor.

zettan
0

morrn morrn

hua precis nyvaken. Sovit så konstigt inatt. Vaknat somnat vaknat somnat. Idag är de sol igen Skrattande. undra om man drömmer eller om de e sant?

Idag ska ja ner till stan och göra några ärrenden sen till kvällen blir det stallet. Nu har hästarna fått vara smutsliga några dagar så nu e de dags att borsta dom lite. Dom fäller ju så himla mkt just nu. Suck.

ha en bra dag alla

AusaBausa
0

God morgon, här också varmt o skönt precis som i går.. ska t sjön i dag också o smörja mig själv lite bättre  denna dag! ngt röd i går o har inte  riktigt lagt sig i dag heller…

annar tar vi det lugnt idag…

Pernilla-Adelsson
0

God morgon.

Nu har min semester börjat, tillsammans med det fina vädret Glad Helt underbart, 3 veckors semester. Nu håller jag på att köra in mitt mini sto, men det saknas en vagn. Ingen som har en liten rockard till salu? PM gärna i så fall.

Ädelssons Sadelmakeri

www.adelssons.se

AnnaLundin
0

Jag har fortfarande lite "baksmälla" efter gårdagens migrän Fundersam men det ger sig nog under dagen hoppas jag.

Har en hel del sysslor kvar som jag skulle hunnit med igår, när jag i stället låg nerbäddad i ett mörkt rum.

Var bara tvungen, kände jag, att få iväg ett mejl till mina L&B-kunder för att kanske kunna boka in en eller annan extra visning, nu när hösten faktiskt närmar sig… SÅ nu stänge rjag ner datorn för stunden.

Tjingeling!

Midlingur
0

God kväll,

Idag så har jag jobbat mellan 7-14, sedan var jag på arbetsintervju. Verkar som att jag fick jobbet också, men vet garanterat imorgon :D Spännande.