Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1236 ggr
abbe75
0

Utställning i Nybro 25 augusti

Hej.

Undra när det kommer en bekräftelse på att man har anmält sin häst hit och när katalog och annan info kommer hemskickat.

Vill ju veta i god tid vart man ska ta vägen då det är första gången för mig och min häst på denna utställningen, vet att den har funnit ett bra tag.

Vem mer än jag har anmält häst/hästar hit och vilken/vilka i så fall samt vilka klasser vilken/vilka klasser?

abbe75
0

Är det ingen som vet någonting om denna utställning, eller som ska dit ?

SandraO
0

Hej, jag har anmält mitt sto. Katalog brukar komma typ 1 vecka innan. Tror shettis är först ut :) Klass 1L tror jag(4 åriga ston och uppåt) utan föl!

hippoteket
0

Jag har anmält en hel hög med shettisar dit. 😂

De har haft lite svårt att få ihop deltagare till utställningen, då det visade sig att den ligger samma helg som två av de deltagande rasernas riksutställningar.

Som Sandra skrev brukar shettisarna vara först på morgonen.

Jag har sett att dina ponnyer finns med som anmälda i Blå Basen, så du behöver nog inte oroa dig i alla fall.

AnnaLenaK
0

Oj, går shettisarna först. Och jag som har långt att åka..

Nåväl - jag har anmält en 8-årig valack.

Någon som vet när det börjar?

hippoteket
0

på föreningens facebooksida har de skrivit att vi kan räkna med att det börjar kl 10.

Mer info kommer på hemsidan.

AnnaLenaK
0

#5 Tack 🙂

[Justie]
0

Hejsan, känner ni någon som fotade eller fotade ni kanske själva russen? Jag såg jättemånga som tog bilder på mina två men jag vet inte vad personerna hette. Många satt vid staketet. Ni kanske vet vilka dessa personer var? 😃