Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1653 ggr
Mini-Angel
6

Brukstävling 5/10 Kolbäck

Då var jag igång igen 😃

Lördagen den 5 oktober kommer jag i Shetland Nords regi anordna en brukstävling på Vänsta Gårds fina anläggning i Kolbäck.

Kommer bli agility, precision samt handlerhoppning

Vi håller till i ridhuset

Propp o mer info kommer läggas ut så fort jag gjort klart den 😉

Så förbered för guds skull inte för vintervila än! 😛

Mini-Angel
1

Proppen ligger ute på Nords hemsida 🙂

Mini-Angel
0

Kom igen o anmäl nu alla tävlingssugna!

Mini-Angel
0

Har fått in en hel del anmälningar vilket gör mig överlycklig! På fredag går anmälningstiden ut,så ni som fortfarande funderar har lite tid på er 🙂

Annette
0

Hur många gånger får man starta i varje klass? Tänker närmast på den tömkörda precisionen som verkar vara bra miljöträning för min ännu inte så världsvana ponny.

Johanna-Granberg
0

Varför ska det alltid krocka med travet för??? :-(

Mini-Angel
0

#4 en gång ekipage/klass. Men du kan få starta samma bana som clear round om du vill. Skriv det isf på anmälan så jag kommer ihåg det ;) #5 verkligen typiskt! Hade varit skoj att ha med er

Mini-Angel
1

Just nu är det 58 starter o tiden har ej gått ut än! Blir så glad o stolt att så många vill tävla sina shettisar!

hhejlollo
1

Jag kommer och kollar! Nån gång ska jag ha modet att prova, är så roligt!!:D

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Mini-Angel
0

Sista dagen att posta era anmälningar så dom hinner fram till måndag ;)

Du kan maila in dina anmälningar ända fram till måndag sen måste jag skriva startlistorna!

Mini-Angel
0

Nu är startlistor o deltagarmeddelande skickat till hemsidan så kommer ut så fort som möjligt 😉

Många starter blev det!

Bettanz66
0

Så synd att jag ej är hemma. Hade gärna kommit och tittat hur det går till för att kunna vara med någon gång. Finns det någon sida där man kan läsa hur de olika tävlingarna går till?

PP
0

Kort beskrivning av hur det går till finns i propositionen och även i deltagarmeddelandet som finns på www.shetlandnord.com