Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 699 ggr
Milla
0

hur gör jag om jag skulle

vilja framkalla digital foton???

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag laddar ner dom och skickar dom till Postfoto direkt över nätet. Just nu kostar det bara 65 öre kopian. Jag skickade dom i morse och på tisdag eller onsdag ligger de i brevlådan. För 117 st tror jag att det skulle kosta 136:- med porto.

www.postfoto.se

Milla
0

amen gud så smidigt,då ska jag göra det. Vill nämligen ha några inramade foto på mina stjärnor

Annette
0

Det kan faktiskt vara så bra att det bara kostar 50 öre just nu, jag har fått reklam om det.

Det kan hända att de är lite större än 10x15, har visst något med digitalbilder att göra. Men det beskär du lätt själv. Jag brukar gå till jobbet och låna skärmaskinen, efter ett varv där passar de fint i mina album.

AusaBausa
0

det var verkligen lite spooky…satt o leta efter billigt digital fotoframkallning nu precis…så går jag in o får svaret HÄR! iFokus är bäst eller hur?

Annette
0

Självklart! Vi löser alla världsomfattande problem på Shetlandsponny iFokus Flört.

Milla
0

så där då har jag fått iväg 3 st som jag får tillbaks lite förstorade, kanon måste jag säga

AusaBausa
0

ahh satt o laddade ner en massa bilder på postfoto, gick ifrån datorn för o äta kommer tillbaka fortsätter ladda in fler bilder   (= 200-300st) när jag sen ska skicka iväg dem inser jag att jag laddats ur när jag gick o åt! Blir man knäpp eller? Här har jag suttit o kollat igenom alla filer o plockat ut de jag enbart vill ha o så är de inte äns inladdade där. Såå sur jag blir…får ta det en annan dag istället…GRRR!

jojjehanna
0

Tänk på att billigt inte alltid ger bästa fotna. Jag är fånig och blir ofta skeptisk när något är "för" billigt. Väljer de som får framkalla mina foton med omsorg.

Annette
0

Jag är nöjd med de foton jag framkallat hos Postfoto. Använde Extra Film förut, men de blev mycket sämre.

Annette
0

Idag kom mina foton som jag beställde i söndags Glad.

[Rebecka]
0

Jag brukar ta med mitt minneskort te Euronics här i Älmhult o framkalla i en fotoframmkallare där… D blir fina o bra bilder..Glad

Milla
0

jag har fått mina foto idag och dom blev super bra!! Jag är jättenöjd.

AusaBausa
0

#10 o 12 vad bra o veta att ni är nöjda m fotona för då kan jag ta mig i kragen o ladda in bilder på nytt, denna gång ska jag vara inloggad, grrrr!

Annette
0

#13. Ja, jag är nöjd med mina. Skall gå till jobbet om en stund och skära till dem så de passar i mina fotofickor.

Pedro
0

Jag framkallar mina nere på Onoff, men det är rätt så dyrt, 4 kr per bild :/

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se