Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 2004 ggr
MarieClaesson
2

Halloween 2 nov Skogslotten

Nu finns propositionen på Shetland Östs hemsida

www.shetlandost.n.nu

Annette
0

Det har blivit lite galet med sista anmälningsdag. Det står 25 november i propositionen.

cinna
4

Nu står det den 15/10 🙂

jolenelarsson
0

Vad kostar det att ställa ut i en klass om man inte är medlem? 

(Skulle gärna vilja vara med, men det känns lite dumt att betala medlemsavgift nu som först för i år 🤔 )

Annette
0

#3. 500:- för icke medlemmar enligt SSS grundproposition.

jolenelarsson
0

Oj! 🤐

Då får det nog vänta till nästa år. Ska komma ihåg att betala medlemsavgiften i början av året nästa år🙂

Ponnybus
0

Vad är det jag ska märka betalningen med?

hippoteket
0

#6 - märk betalningen så att det är tydligt vem det kommer från, t.ex amnälningsavgift + datum + ponnyns namn och ev ägarens namn

cinna
0

Utställningsplats, hästens namn, klass och mitt medlemsnummer brukar jag skriva och det har blivit rätt varenda gång ;-)

Ponnybus
0

Kommer inte ihåg vad jag skrev sist, men det blev ju rätt :) Har fortfarande inte fått mitt medlemsnr dock, betalade in i juli och får numer mailutskicken!

Charlotte-J
3

#9 Mailutskick? Det är mer än vad jag får och jag har varit medlem sen -97

Amor vincit omnia Kyss

cinna
0

Ställer mig också frågande till vilka mailutskick som menas. Kan det vara utställningsbekräftelser?

Ponnybus
0

fick mail om mötet i Mantorp som är nu snart :)

eller va det kanske ett brev? Nu blev jag lite så där glömsk igen.. Mitt medlemsnr har jag inte fått än iallafall..

hippoteket
2

Måste bara säga att jag uppskattar att Öst vågar vara först med att ha kortare anmälningstid! Vet inte än om jag kommer, men jag har ju tid på mig att vela… 😃

cinna
0

Det är väl klart du ska komma Anna! 😃

hippoteket
0

😃

Det finns många faktorer att ta hänsyn till innan jag kan fatta det beslutet. MBL-förhandling i familjen, till exempel… Och det är ju inte helt gratis att köra heller, även om lilla vita pärlan är tämligen bränslesnål.

Soltrollet
0

Jag undrar hur man får tag i blanketten för intyget för klippt ponny? Länken på sss hemsida funkar inte för just det intyget. Än så länge har jag bara klippt en remsa längs magen som inte syns, men risken finns att jag måste klippa mer då gammelgubben tränas en hel del och svettas bara av lite skritt just nu i denna värme! Måste det intyget medfölja anmälan eller räcker det om det lämnas in på plats? :-)

Marie Claesson
0

Intyget ska visas på plats.

Kom igen och anmäl nu!!!!!!!!!!

Soltrollet
0

I grundpropen såg jag att det står att intyget ska med anmälan, men om jag kan visa det på plats så ger det ju mig ytterligare några veckor att få fram intyget så jag kan fylla i det och då kan jag ju anmäla nu istället! Kanon! (Får jag hålla tummarna att det går att få fram intygsblanketten bara!)

Marie Claesson
0

Jo jag vet att det står så i grundproppen - men det har hänt att man kommer med sin klippta ponny på utställningsdagen och säger att man skickat intyget med anmälan.
Därför tycker vi att det är bättre att visa intyget på plats, då VET man att intyget följer hästen, och inte posten.

Mmia
1

Jag har anmält 😃 Kanske kommer med 2 till..