Utställningsenkät (Nord)
Har du åsikter om Shetland Nords utställningar?
Då vill vi gärna ta del av dem!
Du kan hjälpa oss genom att gå in på www.shetlandnord.com och svara på enkäten. Stort tack på förhand!
Svarat på enkäten.
Åxå svarat !
Oxå svarat ;)

Å jag me! 🙂

Vilken bra idé med en enkät! Jag hoppas det kommer in många svar så det blir lite material att dra slutsatser från. Hoppas även att det blir jag som vinner priset 😉.
Jag hoppas med …😃

Det har trillat in en del svar, men vi ser förstås gärna fler. Några har varit in och bara tittat på frågorna, och jag kan ju förtydliga att vi inte ser vem som har svarat vad, så har man funderat och känner sej redo, får man gärna gå in igen och svara… 😉
En sammanställning över enkäten kommer att presenteras på Nords Höstträff i Malingsbo den 26 oktober. Mer info om den finns på vår hemsida www.shetlandnord.com
Hoppas vi som inte kan komma får ta del av det ändå..😉

Jag har svarat!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Har svarat och ber härmed övriga lokal föreningar att göra liknande enkäter till era medlemmar. Det finns så mycket man kan göra för att göra utställningar "roligare" för alla som inte är sådana fanatiker som oss i vår familj och många enskilda medlemmar känner det som om att styrelserna inte lyssnar eller tom nonchalerar dem 😕 så ni andra lokalförningar, häng på detta toppen initativ!🙂
Pernilla, vad du är klok!

En sista putt, ifall någon mer vill svara och vara med i utlottningen. Enkäten kommer avslutas mot slutet av kommande vecka.
Tack alla som har varit med och bidragit med åsikter så här långt!

Enkäten är nu avslutad och vi får tacka för alla svar (65) med tänkvärda åsikter om våra utställningar!
En sammanställning kommer presenteras för alla längre fram - är man väldigt nyfiken får man komma på vår Höstträff, där vi oxå kommer dra vinnaren av en anmälningsavgift 2014! 😉
#12 så det är bara närvarande vid mötet som kan vinna avgiften? Eller drar ni och kontaktar via mail om man inte är närvarande? :)

#13 Vi drar en vinnare bland alla som lämnat namn i enkäten. Är man inte på plats, kommer man bli kontaktad förstås.