Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 2699 ggr
lillolga
4

Söderhamn 19 oktober.

Tycker de börjar bli hög tid att flagga och påminna om att anmälan till utställningen i söderhamn snart går ut.

Trine
1

Tänker någon komma??

jackaroo
2

Jag kommer förhoppningsvis med 2 ston och 1 föl.😃

<3 Sibell <3

Dior rs 487 på station 2012. Välkomna!

Annelie-P
1

Jajemen, har anmält två 🙂

seijsing
1

Absolut! Kommer med två. :)

Hanna-D
0

När är sista anmälningsdag?

lillolga
0

#5 tror sista dagen är den 19/9 att anmäla. Själv tar ja med 2 st! Men egentligen vill ja ta med 4….

Maria Persson
0

Skulle gärna åka men jag jobbar helg :(

lillolga
0

Kom ihåg att anmäla er :-)

Kida
1

Ska försöka få iväg våra 3 anmälningar i morgon..

lillolga
0

Hur ser de ut med anmälningar så här med bara någon dag kvar?? Någon ansvarig här som har koll?

catalonia
0

3st postade i dag 🐬🐋🐴….

Trine
0

Postade 3 st, se om alla hänger med…

Annelie-P
2

Om någon utställningsansvarig läser här så passar jag på att säga att jag gärna tar med hederspris till Bästa Veteran, om någon sådan är anmäld 🙂

madelene
0

Idag är det sista anmälningsdagen till utställningen i Söderhamn och anmälningstiden kommer inte att förlängas däremot så går det bra att efteranmäla till maskeradklassen och handlerklassen fram tills utställningendagen men ni får gärna skicka mig ett mail på mattssonmadde@hotmail.com, sms eller ringa mig på 070-3869720 innan om ni vet att ni tänker anmäla till dessa klasser… :)

Jag noterar tacksamt att du tar med ett HP till bästa veteran Annelie… :)

Vet inte exakt hur det ser ut med anmälningarna, men det brukar komma ganska många sista dagen och dagarna efter så på måndag vet vi exakt hur det ser ut…

lillolga
0

#14 man kan alltså posta anmälan idag? Den behöver inte ha kommit in sista dagen? Hur är de med betalningen? Likadär? Alltid funderat över detta….

Kida
1

Som jag har fattat det så är det viktigaste att anmälningarna är skickade senast i dag och då poststämplade i dag. Betalningen inne innan 24.00.

Helena-Bergstrom
3

Vi kommer 4 st här uppifrån Umeåtrakten 🙂Och dom är postade idag.

Kida
0

#17 Så himla skoj att ni kommer 😃!!

MadeleneJansson
1

Min uppfödning Ljungbackens Tam Lin är anmäld! Jag tycker det är så roligt att han ska komma ut och bli visad! Hoppas på 38 p så mamma Axella får lite fler avkommepoäng!

lillolga
0

En liten fundering… Ja har inte fått mail att min anmälan har kommit fram trots att ja skicka ganska tidigt och uppgett mail, har ni andra fått?? Tänk om brevet kommit bort på vägen….

seijsing
1

Nej, de skickade nog inte någon bekräftelse tror jag. Hur ser det ut på anmälningsfronten nu, blir det någon utställning? :)

Trine
0

Det tror jag nog det blir.Pratade med Madde o hon sa då inget.🙂

Annelie-P
1

Ser att den nu ligger med i webstamboken 🙂

madelene
1

Nu har alla utställare fått ett mail med information om utställningen då katalogen kommer att delas ut på plats…

Vid frågor och strykningar kontakta mig på antingen mattssonmadde@hotmail.com eller 070-3869720…

Kom ihåg att det fortfarande går att anmäla till maskerad och handler klasserna om någon är intresserad och har glömt bort eller inte bestämt sig än… :)

Trine
0

Ooops då, jag hade nog inte fyllt i mejladressen tror jag..😟

Kida
0

#24 Jag har 3 st som vill vara med på maskerad och handler :D

lillolga
0

#25 jo din trollans mail var med på listan såg ja…

K.Erlandsson
0

har nog inte heller fått nåt mail….. vad är handler klass då ???

ska bli jätte kul att komma ner till er :)

lillolga
0

#28 tror ja såg din mail med oxå, kolla skräpposten så de inte hamnat där. Å välkommen ner till Hälsingland :)

K.Erlandsson
1

joppp där var den …

men vad är handler klass??? är det nått som dottern kan va med i elelr ?? :)

lillolga
0

Samma undran som #30… Verkligen ingen som kan svara??

PP
2

I handlerklass bedöms handlerns sätt att visa fram ponnyn. Även hur väl ponnyn förberetts, puts och utrustning ingår i bedömningen.

lillolga
0

#32 tack! Men barn med häst är alltså markerad klädsel som gäller då bara eller?

K.Erlandsson
0

jamen då anmäler jag karolina med atlaz i den om det är ok :)

uska
0

Vart kommer utställningen att vara. Skulle vilja komma och titta men hittar ingenting om vart. Bara Söderhamn och att bedömningen kommer att vara i ridhus. Tid skulle också vara bra att veta.

lillolga
1

Ridskolan i söderhamn, (strax söder om mc Donalds utifall de finns fler) Börjar kl 9.

madelene
0

Det är några som ej har bekräftat att mailet med informationen kommit fram, jag ringde igår till de berörda och fick tag på några men de jag inte fick tag på får gärna höra av sig till mig idag eller imorgon så jag vet att informationen nått fram… :) Jag hoppas att de berörda läser här… :)

lillolga
0

Några strykningar ännu?

catalonia
0

Inga strykningar inför morgon dagen???