Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 718 ggr
BeckieBoo
0

Utställning i Nossebro 4/8 -07

Hejsan

Är nybliven shettisägare och äen ny här. Var på utställningen i Nossebro i lördags, vilket var min första utsällning, och jag vill bara säga att jag tyckte den var väldigt välorganiserad. Det var otroligt många fina hästar inblandade vilket var väldigt roligt. Längtar tills jag kan ta med Indra på hennes första utställning.

kram Rebecka

Annette
0

Välkommen hit Glad

Då bor du kanske i Västs område? Nästa utställning här blir nästa år. Det brukar vara en vinterutställning i Vartofta i februari/mars.

bonde
0

Välkommen till detta trevliga forum!!! Jag var oxå i Nossebro och tittade på alla fina shettisarna, det var jättekul .

Dottern som är 4 år frågade idag: Mamma, kan vi inte åka och titta på de där rena ponnysarna idag också. (Hon menade alltså utställningen i nossebro.)

Undra om dottern tycker att våra shettisar är smutsiga?Förvånad

zettan
0

välkommen hit. kul att du tyckte om de i Nossebro. De var tur med vädret också och många fina pållar.

Kullen
0

Välkommen till väst.

BeckieBoo
0

Tack =D Ja jag bor ca två mil utanför Kungsbacka. Okej bra att veta, vi håller på att leta efter hästtransport nu så så fort vi får tag på en så blir det förhoppningsvis en del utsällningar framöver.