Unghingstrådgivning 27/10-13
Varmt Välkomna!!
Återigen anordnar vi en unghingstrådgivning för våra unga pojkar. 1,2,3 år samt icke godkända hingstar
Platsen hålls på: Dalsgårds Stuteri Laholm 27/10-13 kl 11,00 Domare är : Morgan Johnsson. Max antal hästar : 30st Priset är: 150:-/ häst o då ingår kaffe & fika som kommer att serveras under pausen. Betalningen sätts in på: Sparbaken 8239-6, 153 230 684-0 Märk inbetalningen med: Namn, antal hästar,datum ( datum för unghingstrådgivningen)
Sista anmälningsdagen är : 21/10- 13 (betalningsdatum gäller )
Anmälan skickar ni till mig: OBS!!! använd utställningsblanketten) Heidi Krüger Gammalstorp 1304 28023 Hästveda mail: wonnagardenstuteri@live.se Mob: 0721-723642
Passa på o anmäl er/era pojkar till en höstig Söndag o umgås med ett glatt shettis gäng innan vintern slår till o få en bedömning av er/era pojkar… Så vi hälsar er hjärtligt Välkomna denna dag !!
Varma Hälsningar
Heidi & Lennart Krüger Wonnagårdens stuteri

Det här verkar vara ett roligt återkommande arrangemang, låter så trevligt. Hoppas ni får många deltagare och en bra dag!
Vad kul att detta arrangemang återkommer ! Jag ska anmäla mina killar :-)
#1 Tack! Ja, detta blev väldigt uppskattat när vi körde igång det för 3 år sedan o vi hoppas att detta arrangemang kommer att fortsätta framöver 🙂Du kanske bor för långt upp? annars så är du hjärtligt välkommen med din unghäst el om du har flera 🙂
#2 Härligt! så kul att du kommer med dina killar 😃Du är hjärtligt välkommen!

Amen åååååh, nu måste jag välja IGEN… samma dag som NVSH har sin utställning… *får fundera hur jag ska göra*

# Det är runt 65 mil till Laholm från mig så det är nog bäst att avstå, men tack i alla fall!
#4. Oj!! det stämmer ju . Har inte tänkt på att det är samma dag förens du skrev det! Men… har du en unghingst, Sara? För vi håller ju en unghingstrådgivning :) eller du menar kanske bara, komma o titta? Hade varit jätte skoj om du bara hade kommit o sett dom unga pojkarna o prata lite- vi ses ju så sällan nuförtiden 😕
#5 65 mil är ju en sträcka som inte är runt hörnet precis, hehe! så förstår att du inte kan komma.. hoppas detta arrangemang inspirerar er där uppe att ordna en sådan för er medlemmar då det är riktigt lärorikt för alla med unghingstar… full lärd blir man aldrig bara visare med åren ,hehe! 😃

Hur många hingstar har deltagit de andra åren?

Nehej, inga hingstar här tack ;) men vill gäääärna komma och titta… Får fundera hur jag ska göra.
#7 Mellan 25 0 30 st. max antalet vi har är 30 st :) Så vi hoppas på lika många i år också 😃

Har ju en hingst som jag hade tänkt visa , jag måste ju bara kolla så de inte krockar med tävlingar som vanligt
Vi har beslutat oss för att komma även om det blir tufft med utställning i Dingle dagen innan, vårt motto verkar mer o mer bli att sova får man göra i graven….. Men detta är ett sådant trevligt arrangemang att man bara inte får missa det. Att få tips, se, lära och UMGÅS under lättsammare former än utställning är inget vi Shettis folk är bortskämda med precis…
puttar upp..
Glöm nu inte o anmäl er/era unghingstar! Sista anmälningsdagen är den 21/10 :)
MVH Heidi Krüger
Wonnagårdens stuteri

Vi ska anmäla 1 :D
# 13 Härligt gonkan! Glöm nu inte o skicka anmälan bara,hehe :)

#14 ha ha nä de är ju de jag brukar glömma ;)

Ska också snmäla
Puttar upp tråden!!
På Måndag är det en vecka kvar av anmälningstiden…
Skicka in era anmälningar nu så ni är säker på att få plats.
Kan endast ta emot 30 st så passa på shettis folk🙂
// Heidi Krüger Wonnagårdens stuteri
Puttar upp igen gott folk!!! 😃
anmälningar har börjat o komma in så skynda er o anmäl er/era hingstar innan det är försent…
Anmälningstiden går ut på Måndag alltså den 21/10 :)

Har anmält :D
Heidi… ska bara skaffa mig en unghingst först =)
Medarbetare på djurskydd.ifokus

Hur många anmälda blev det ?
Ser framemot söndag :-) Undrar oxå hur många det blev ? :-)