God morgon 12 augusti!
i dag har vi mulet o grått väder… men det gör inget för i morgon börjar jag jobba…
vaknade tidig tidag men lika bra är väl det om man ska kunna somna i vettig tid ikväll!
har beställt lite körgrejer så nu kan jag snart ut o köra. Beställt nya skakalremmar, körtömmar o sen en bjällerkrans t julen…
i dag ska vi hälsa på en kompis som flyttat t hus, spännande o se hur de bor!
Ha en bra dag alla o hoppas ni på riks har trevlig!

Morrn morrn , snart dags att ge sig av in till banan och tävla trav idag , Amanda ska köra 3 lopp idag.
Gomorgon! Ännu en kvalmigt varm dag här på Gotland…puh.
Ska snart bege oss till Visbytravet för travtävlingarna där som börjar kl.11. Fuga ska gå två lopp.

Godmorgon
Tråkigt väder idag det har regnat på morgontimmarna så allt är blött och jag som skulle fixa en ny beteshage.Det är bara på med regnholkar och stövlar packa fyrhjulingen med diverse redskap och ge sig iväg, för de fyrbenata vännerna ska få nytt bete.
Ha en bra dag alla.

Go Morgon
Hoppas vi slipper mer åska idag, igår började det kl 14 o höll på till efter 23 tiden, fruktansvärt otäckt. Nu ser det lite bättre ut på himmelen.
Ska idag fixa lite mer med hästarna o sen ska jag tvätta mm, har precis varit o släppt ut Pernillas hästar, då vissa har semester fortfarande.. myglare..
nu ska jag ut, hoppas alla får en bra dag !

morrn morrn
vilket väder de var igår. Tjejerna som bor nära stallet tog in alla hästar igår vid 21 tiden. Hästarna bara sprang in sa dom. Hua de var otäckt. Rosa är ju lite rädd för åskan också så hon njöt nog av att få komma in så hon kände sig trygg. Hoppa på bättre väder idag. Men de ser mulet ut på himelen. Kanske ska regna idag?
Min sista lediga dag innan jobbet igen. Känns väl si så där. Men samtidigt har man saknat vissa arbetskamrater också så de ska bli kul att få träffa dom igen.
ha en bra dag alla
vi fick faktiskt inte så mkt åska som jag trodde…hörde bara lite muller i utkanterna o en del regn bara…är oftast förskonade från det…antingen går det utanför oss över havet eller så går det norr om oss (orkar inte över kraftledningarna…)..så vi har oftast en åskfri zon hos oss….*dansar glädjeskutt*
God morgon
Idag är det en himla massa pluggande av cellbiologi som gäller och förhoppningsvis lite städande också… INte så jätterolig dag, men man måste ha sådana också ibland…

God Middag!
Jag har varit i stallet och sedan har jag klippt gräs i 2 timmar. Nu är jag rastlös. Har blivit van vid att vara på hästutställningar varje helg den sista tiden, denna helg var det inget sådant så nu har jag abstinens.
Nu skall vi äta middag sedan skall vi hitta på något, minigolf kanske.

God eftermiddag!
Igår fick vi ytterligare 50 mm, varav 28 mm kom på 15 - 20 minuter. Snacka om att det öste ner samtidigt som det var halv storm. Har nog aldrig varit med om ngt liknande. Inte utan man är halvt förtvivlad nu för vi behöver verkligen komma ut på fälten och få tröskat.
Var på Rhapsody in rock igår, och det var helt underbart. Höjdpunkten var Tommy Körberg, vilken röst! Inte många timmars sömn blev det inatt då vi körde hit efter föreställningen igår för att äta lite till och snacka. I morse var jag uppe tidigt för att fixa transporten och sedan har vi varit iväg och hämtar hem tre hästar. Två shettisar som varit på betäckning och halvblods"fölet" som nu är sju år och har varit utlånad i 2 1/2 år.
God eftermiddag!
Gråmulet och tråkigt väder och jag tror åskan är på ingång då jag fått en hemsk huvudvärk. Har fortfarande nackspärr så det går inte i många knop här hemma. Hoppas man är kurerad till Valla på lördag bara ;-))
Amor vincit omnia