Absolut bästa pälsglansen?!
Efter att nu senaste köpt Satin Sheen pälglans och känt att den är var helt fullständigt värdelös och snarare ger motsatt effekt så undrar jag vilket jag ska prova härnäst?
Har innan haft Renons pälsglans och tycker det var bra, den gjorde manen riktigt hal och len och det är det jag gillar. Men kan ändå tänka mig att det säkert finns något ännu bättre?
Min ena tjej har blivit/blir duschad i ett schampo (av medicinska skäl) som har verkat väldigt uttorkande på manen, därför vill ju nu hitta pälsglansens creme de la creme.
Vilket är det bästa och sämsta du haft?
Det bästa tycker jag är Cowboy Magic och TIB.
Sämst Fox Fier Blir klibbig.
Men tror även det beror på pälskvalitet.
Tib är överlägset bästa jag använt och sämsta jaaa det är endel som jag inte kommer på vad de heter

Tycker Showsheen ger halt och glansigt resultat som håller flera dagar, även på häst som går ute dygnet runt.
Har faktiskt hittat en pälsglans på ÖB som är helt ok! Billig och bra. Vet inte om den finns i hela Sverige dock. Heter Sjöbogårdens. Min dotter är en ä l s k a r e av pälsglans och hon är nöjd. :)
Sjöbogården! Finns på ÖB och Börjes :)
Men tycker även foxfire (köpte på mig ett gäng när jag va på ullared senast då det är halva priset på dom där) och show sheen funkar på mina. Jag missbrukar dock stoora mängder i man och svans på mina ;) så vill inte köpa något som kostar multum. Till utställning köper jag från showspray :)
Sen har jag en flaska Efol som precis tog slut, DEN tyckte ja va bra!