bildbehandlingsprogram?
Vad rekommenderar ni för bildbehandlingsprogram? och program för att göra hemsidor i?
upptäckte att mitt bildbehandlingsprogram gått ut och måste köpa ett nu!

Bildreddigering:
Photoshop CS2, Picasa
Hemsidor:
Notepad funkar för den som kan html, DreamWeaver (stavning osäker)
om man inte kan kodning då? och ändå vill göra hyfsat proffsig sida..
Hade på prov corel paint shop pro photo XI, tror det var ok men hann inte testa så mycket och nu går det inte att använda.

då e DreamWeaver väldigt bra.. då kan man både koda och göra utan kodning men det är ett komplicerat program.. finns kurser å så i de.. =P
Margareta här inne på shetland.ifokus hon är datakunnig (Dataprogramerare). så PM:a henne å få lite tipps ;)

Antex , Dream weaver är ganska svårt för en nybörjare, jag blev tokig på det o fattade ingenting. nu har jag microsoft FrontPage, mycket lättare o förstå.
jag skulle oxå vilja ha ett bildbehandlings program som är lätt o smidigt…
Jag gör allt i egna html-koder o laddar upp det via Ftp-program. Bilder jobbar jag i PS o IR 7,0 (XP). Men som sagt då gäller det ju att man kan koda själv. Har aldrig använt något annat….
Tips! Hör på Datorn i fokus där finns det mycket tips man kan få :-)
Jag jobbar blandat i Fronpage och med html koder. Bilderna jobbar jag med id Photoshop, för tillfället är det CS 2.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Picasa från google är gratis å bra =D bildredigering då…
4# jag vet att de e svårt;) därför jag skrev att det e krångligt å så sen finns det kurser att gå i de…