Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 573 ggr
zettan
0

God morgon 13 /8

morrn morrn

ja ha då var man tillbaka till verkligheten igen. Känns väl så där kul. Men men lika bra att bita i de sura äpplet och åka till jobbet. Ja jobbar ju halvtid en så de är väl egentligen inte så mkt att klaga på.

I dag händer det massor. Först jobbet. Sen direkt efter de så ska vi åka och hämta en transport med sågspån. Snabbt till stallet och lasta av de. Sen ja sen ska ja åka till Anne på Jäboruder. DAgs att hämta hem min nykomlingSkrattande Är super glad. Anne hon e helt underbar som låter mig köpa detta sto.

ha en bra dag alla för de ska ja ha

/Sandra

sanne
0

Go morgon

snart dax att åka o det är lite trött idag, men det får gå. Mina föräldrar åker till Spanien idag.. orättvist tycker jag.. här är det mulet o småregn, men vi överlever väl. igår släppte vi unghingstarna med varmblods valacken, va kul dom tyckte det va, sprang som tokar.

idag hoppas vi få lite besked om bil, för utställningen på Valla ligger onekligen i farozonen om inte jag o Loni tar o börjar gå redan på fredag… men jag ska dit, på något sätt så.

ha det bra alla !

Anette
0

God Morgon!!

Har precis kommit hem efter den första av tre jobbnätter. Har varit "lagom" mycket att göra för att natten skulle gå fort. Ska strax krypa ner i sängen, ska bli sååå skönt. :o)

Här ser ut att bli en riktigt fin dag, så passa på att njuta ni som kan! Cool

Ha en skön dag alla!!

VeronicaP
0

God morgon , ja efter en veckas ledighet är det dags att återgå till jobbet , verka i allafall bli kanon fint väder idag.

Annette
0

Sista semesterveckan för min del.

Eros och jag är ute på promenader som träning inför Valla. Det skall bli så himla kul!!

Uddevalla har nog tagit all sol idag, för här syns den inte till ;)

VeronicaP
0

#4 *ler* den är i Halmstad med ;-)

Milla
0

God middag!

Sol och riktigt skönt ute. Har vigt förmiddagen åt telefonen, har beställt tid till både hund och hästar hos vet.

Heddan ska kollas i munnen då hon tuggar bollar, carmen ska kollas och ev sprutas igång, zap (hunden) ska på hältutredning.

Har även varit i kontakt med AF idag och det verkar som om jag kan komma tillbaks till Nipie igen.

Nu ska Ida och jag snart iväg och bada.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

CamillaAndersson
0

God middag!

Fick ett samtal idag från en schäferkennel som jag kontaktat, och han hade visst fyra hanvalpar kvar ur en mkt intressant kombination, så nu ska jag åka dit och titta i veckan Skrattande

AusaBausa
0

God middag! så ha rman gjort första jobbedagen..kändes väl ok!

ska strax fixa lunch o sen blir det väl o slappa eller ta tag i alla gamla kort som ligger här…sen sköta om ludde o grabinas sår…(om jag får tag på sistnämnda…) men måste, för hennes sår var inte grant i går..stort hål o flugorna bara smaskade i sig..urk!

Cattis
0

God eftermiddag!

Jag har precis börjat klarna till efter gårdagen och skall börja göra nytta här hemma tänkte jag. Hade en massa trevliga besök i stallet igår, de avlöste varandra på "löpande band" :-) De sista gästerna sa jag hej då till halv 3 i natt :-) Tack och lov var det en förhållandevis knott och myggfri kväll/natt.

Vi har stopp i avloppet, så nu ska jag försöka få reda på vem som skall åtgärda detta, jag eller brf?

Ha en bra fortsättning på dagen alla!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

# 9 Vi hade också stopp i avloppet, det var en strumpa. Vad var ditt stopp?

Cattis
0

#10 Det vet vi fortfarande inte. Det är generalstopp under huset, så nu funkar det bara att gå på toa nere i tvättsugan, där vi också diskar fn. Duscha är bara att glömma just nu. Skrikandes
Men, jag hoppas att folk kommer hem från jobbet snart i den här föreningen så jag få veta var jag skall vända mig och så. Tydligen har föreningen avtal med ngn särskild och det står minsann inte i de papper vi fått… Urk!

/Cattis

Ellinor Johansson
0

# 11 Vad gnällig du är, har ni ingen allmänning att använda som toa?? Ducha tvätta och diska är överreklamerat skit i detOskyldig

Annette
0

När det var stopp i vårt handfat berodde det på att "någon" petat i alla tops hon kunde hitta.

Sen var det stopp i tvättmaskinen. En legobit i urpumpningsslangen var felet. Igår strejkade torktumlaren, men när gubben gjort rent lite sensorer hoppade han igång igen.

Cattis
0

#12  Ja du har rätt, jag är nog gnällig - det gäller ju sådana petitesser… Oskyldig

/Cattis

Hanna-D
0

God kväll

Har fått massa uträttat i dag, tyvärr bara tråkiga saker, storhandlat, dammsugit, skurat, diskat och annat "skoj".

Ett av våra ston har brunstat om - f*nken! Det börjar bli sent på säsongen…

Charlotte-J
0

God Kväll!

Har slagit ihjäl några timmar på travet igen och då kom Malin dit. Hon fyller 19 år idag "min lilla stumpa", Grattis!! Huga vad gammal jag är!!

Amor vincit omnia Kyss