Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 3909 ggr
mada
0

stålhättesko för barn?

Hej,

Är det någon som vet var jag kan få tag på en ridsko med stålhätta i storlek 28? Helst som går att beställa eller i Gävleborg.

Mvh,

sanne
0

Vi har på Hööks från storlek 28. går o beställa via nätet på www.hooks.se

lycka till !

mada
0

Tack för tipset Sanne!

Jag hittar dock inte skon på hemsidan och i butiken sa dom att den minsta storleken på sko med stålhätta är strl 30. Däremot finns en annan ridsko utan stålhätta i strl 28.

Är du säker på din sak? Kan du i så fall guida mig rätt på hemsidan?

Tacksam för hjälp.

sanne
0

ska kolla på det, men jag kan ju missta mig, trots att jag jobbar därOskyldig har för mig att jag köpte de minsta till vår son.. men dem kanske är från 30…

Pheobe
0

Granngården har

mada
0

Pheobe,

Granngården har inte heller stålhätta i strl 28. Jag kollade idag.

Finns det verkligen inte att få tag på?

mada
0

Detta är en mycket angelägen fråga för mig så jag puttar upp tråden.

Finns det verkligen inga stålhätteskor i strl 28?

Annette
0

Det finns en stålhättesko i stl 28 från Treadstone. Skövde Ridsport har den i sitt sortiment. Det tråkiga är priset, 699:-.

http://www.skovderidsport.se/skor.html#sko_stalhatta

mada
0

Tack Annette!

Jag hade faktiskt lyckats hitta på skon på Skövde Ridsport och kontaktat dom. Det är låångt ifrån där jag bor, men hon kunde skicka ett par om jag var desperat. Dock hade hon bara strl 29 hemma. Undrar om man kan vara så fräck att man ber dom ta hem en 28a för att sen krångla med att skicka iväg. Frakt tillkomer ju på det redan saftiga priset, men desperat är jag ju förstås….

men igen tack för tipset!

Finns det fler alternativ någon?

Trim
0

# 8 Lägg i en sula så kan nog skon passa när det bara är en storlek det handlar om.