morrn morrn 14/8
god morgon alla!
Här är de mulet men de ser ut som om de är uppehåll. Men ja har inte varit ute än =)
Idag blir de tvätt av nya hästen. Hon har lite småsår i pälsen så ja tänkte tvätta dom ordentligt så hon blir ren och fin för en stund
. Sen ä'r de som vanligt Rosa ska motoneras. Zettan ska motioneras ja man har alltid att göra när man har djur. MEn kul är de ja älskar mina djur.
ne nu får ja snart kila till jobbet. ha en bra dag

hej hej
Millan, va var det jag sa igår… hihi..
Idag blir det o jobba sen blir det fotbollsträning för pojkana, sen får det nog bli en snabbgenomgång av pållarna, dom ser ut o trivas väldigt bra just, stona på betet o småkillarna med valacken, hingstarna går för sig o får äta upp sig efter en hård säsong..
ska försöka fixa det där med bilen idag, dom har lovat att laga den innan helgen.. suck.. va jag tror på bilförsäljare.. men men på något sätt SKA jag o Loni till Valla..
ha en bra dag

God Morgon!
Strålande sol idag också, den kom hit även igår.
Idag skall vi troligen lasta av de tre sista vagnarna med hö. Vädret har ju varit ostadigt så det har inte gått tidigare. Men nu behövs vagnarna snart inför halmkörningen.
Eros håller på att förberedas inför Valla, nu närmar det sig :)
Ha en bra dag!
God förmiddag
Verkar bli bra väder i dag, fölungarna hade buskul i hagarna nu på morgonen.
I dag fyller min mamma år, får dock fira henne någon annan dag, jag har blivit inringd för att jobba extra i dag.

#4: Hälsa Eva och gratta från oss! 
#1 sorry men jag har ju precis gått upp ju
Här är det sol och idag ska vi försöka oss på att göra i ordning våra vinterhagar. Där finns hur mycket nässlor som helst och höga är dom också.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Go förmiddag!
Strax ska jag lasta Wimla och Wacker för att bege mig på fölmönstring i Lerum på Kålkulla Stuteri. Fem till föl ska mönstras.
#4 hälsa och Gratulera mamma!
Veritas odium paretFörvånad
#5 & 7 Tack det ska jag göra 
God middag!
Sitter och väntar på Johanna som ska komma hem med Findus idag ;-) Allas vår Findus vad vi har saknat honom ;-) Det blir nog pusskalas hela eftermiddagen kan jag tänka mig ;-)
Annars rullar det på och nackspärren har släppt, skönt. Ska putsa lite på hästarna idag och så väntar hagbygge.
Amor vincit omnia 

Hello!
Jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, sen skall jag åka med maken och ta bort hans stygn i armen. Det har nu gått två veckor. Tiden går snabbt. Hoppas han kan röra armen mer nu när stygnen inte drar ihop hela armbågen.
Har inte kunnat sova vidare bra, det snurrar i huvudet och allt för mkt ligger på "att-göra-listan".
Läste just i Martas blogg här att min bil kallats för limousine - skrothögen Hjalmar hälsar och tackar för det. Han kanske fått så bra självförtroende nu att han håller ett år till? :-)
Nu kommer kaffet, serverat av min snälla dotter!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God eftermiddag!
sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli halv fem så att jag kan åka hem
Hämta Olivia, köra till stallet & säga hej till pållarna, hem och äta kvällsmat. Tänkte förbereda lite i garaget för spackling och målning - överraskning till mannen som är bortrest. Får se hur långt jag hinner… där är en jäklans massa grejer som först måste flyttas.