God Morgon 17 augusti
Sista semesterdagen, på måndag börjar jobbet igen. Kan inte påstå att motivationen är på topp.
Men innan dess skall det hinnas med lite roligheter
, Valla i morgon! Första utställningen för i år där jag skall ha med häst. Det mesta är redan förberett, idag återstår det att bada herrn samt lite småplock.
Ha en bra dag!

Go morgon
nu sitter man med kaffet, tur det finns… känner mig fortfarande lite halv dålig, men nu har jag äntligen börjat o ladda inför morgon dagen, fy jag kommer nu bli jätte nervös, jag har ju skjutit upp att det är utställning..
Ska åka o handla lite o sen får man nog dra ett varv med dammsugaren, Milla o några till kommer i em, kan ju va kul o få bort damm råttorna..
ha det bra alla !!

God Morgon!!
Just nu har vi sol här i Uddevalla, härligt!!
Även här står bad och styling av två pållar på schemat idag.
Hoppas vi hittar imorgon, är lite nervöst när man har lång väg att åka och inte har riktigt koll på vart man ska….Men det brukar gå bra och det finns ju folk att ringa.:0)
#0 Ja nog känns det alltid som om semstern är alldeles för kort!!
Ha en skön dag alla!!

Min semester börjar på måndag, då ska jag vara ledig i två hela veckor. B:-) Men först ska jag jobba, ända till söndag kväll. :-r
Nu väntar hästarna, jag ska ut och tömköra. Ska ha lite barbackaridning med barnen också.
Ha en bra dag alla! :-D
Nyss hemkommen efter en låååång vecka i Skara-Uppsala-mora… Jag vet inte hur mga mil jag klämt sen förra fredagen:). Först Skara och welsh-Riks sen fort som f-n hem till Dalarna via Knivsta och iväg vidare till Mora och lämna barn för att sen sätta sig i bilen igen och ta sig till Uppsala Och hockeyvecka med sonen. PUST! Från Uppsala direkt till Mora och hämta barn och sen hem, med ett skönt stopp på Älvåsens Stuteri i Grycksbo (se bild) på hemvägen. Men nu sitter jag äntligen hemma, ska slappa för att sen ta mig till jobbet i morgon bitti.
Hoppas att ni får en bra dag! Hälsar Eva från ett soligt men blåsigt & kyligt Dalarna.

Morrn morrn , idag ska vi åka och tävla nere på Jägersro , får väl hoppas att det blir uppehålls väder ikväll.
God förmiddag.
Ska ut och bada häst och sen bär det av mot sanne och valla utställningen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Och även här ska det pysslas och donas. I går så högtryckstvättade jag båda transporterna så de är rena och fina när pållarna reser. Och i dag så ska fem pållar badas , fölis får bara lite puts med saxen. Klipper öron och käklinje. Ska packa alla saker också. I morrn ringer klockan på 05.00 och det bär av till Valla. Jag ör lite nervös faktiskt. Whitney, Glaziy och Daughter of Darkness samt fölis är aldrig visade förut. A Dream Come True är visad senas 2004, och Kamleon är man ju alltid nervörs för!
Lycka Till alla som kommer i morrn!
Delad glädje är dubbel glädje :)
God eftermiddag!
Har nu gjort min första jobbevecka o är riktigt TRÖTT! Ungarna är också rätt sletna… märks på deras tålamod o mitt också för den delen.
Ska strax t hagen o kolla hästarna, sen hem o fixa t sig vidare t mor o äta och sen t fredriksdals teatern o se påEva Rydberg revyn. Ska bli kul! Hoppas bara vädret håller sig från den bästa sidan…lika i morgon då vi ska tTosselilla! Igen! men ungarna älskar det o denna gång går vi gratis in för gubbens jobb bjuder! Kanon!
Fick katalogen t Bjärsjölagård i dag, åh spännande! Ngt nervös!
Ha en bra dag o helg!