Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 502 ggr
Cattis
0

Diplomston

Rapportera gärna in under sommaren de ston som får diplom på era respektive sommarpremieringar eller som får dubbelguldsdiplom.

Gärna med bild!

Dessa lägger vi ut på en "systersida" till detta forum - www.shetlandsponny.com

Där finns i dagsläget diplomston inlagda som fått sina diplom mellan 1986-2005. Du kanske äger/har fött upp ett sto som fått diplom, men som det saknas bild på? Maila isf gärna bilder till mig på cattis@monkeytoys.com

Mvh

Cattis Öhman

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis
0

En del nya bilder på diplomston utlagda idag.

/Cattis

JennyStaaf
0

#1 Cattis, jag är nyfiken på om du nappat på mina andra förslag till shetlandsponny.com?

Du har gjort ett fantastiskt jobb både där och här i forumet.

*beundrar*

Cattis
0

#2 Japp, det är under "utveckling" - ge mig mer info om du har o kan bara, svårt med grejer man är mindre "haj" på själv.

/Cattis

JennyStaaf
0

#3, ok härligt. Jag har funderat på om jag skulle hjälpa dig att sammanställa det där, men samtidigt känns det lite dumt då jag ju bara går igenom alla gamla "Shetlandsponnyn" för att göra infon - alltså samma tidningar som du själv har gjort. Kändes lite som du hade mera koll på tidningarna tänkte jag.

Men jag kan försöka göra en lista om du vill? Har ngt från SH någonstans också, i en annan dator…

Cattis
0

#4 MER än gärna - bläddra också gärna på i tidningarna… :-)

/Cattis

JennyStaaf
0

#5 - har du fått mina mail måntro? skickade det ena från min gamla dator (med SH-filen) och det andra med mina egna sammanställningar från min egen dator.

/J

Cattis
0

#6 Japp, har bara inte hunnit ta itu med dem ännu :-)

/Cattis