Härlig shetlandsvalack säljes!
Nu är det dags för goa Lillen (My Sweet Love) att hitta en egen familj där han får stanna! Han är en underbar shetlandsvalack född 2006, han älskar att jobba, pyssla och ha saker för sig, han har en otrolig energi och lätthet i allt han gör, utan att vara särskilt het eller stark, bara glad och lättsam!
Han har gjort finfint ifrån sig på travbanan, alla har varit nya och kört sina första lopp med honom, lärt sig och tagit både segrar och placeringar. Han sänker rekordet varje säsong. Nu är det 2.59,2. Det finns mer att hämta!
Han har även testat hoppning, lektionsridning, bus i skogen, tömkörning och agility. Han är rolig, pigg och glad att jobba med, lika rolig för en vuxen som för barnen. Han är en busig kille med glimten i ögat som man blir glad av.
Han säljs av uppfödaren för att tiden inte räcker till, han vill ha mer att göra än jag kan erbjuda honom just nu.
Bilder och all info om honom finns på http://www.sorbyskogens.nu/ponny
Med vänlig hälsning Ann-Marie Sehlin, Örebro
annmarie@sehlin.com
Åh! Han verkar helt underbar! Förlåt att jag inte hört av mig tidigare men har inte kommit in på mitt konto… :( Om han fortfarande e till salu kan jag garantera ett bra och långvarigt hem på solvallatravskola i Stockholm. Jag kör där och han kommer inte bara att användas till verksamheten och utbilda framtida kuskar utan han kommer också bli vår tävlingsshettis! Jag tycker att du skulle höra av dig till oss och prata med Glenn Elo, stallchef eller Nicole, stallansvarig. SNÄLLA! Tror han skulle bli perfekt hos oss!

#1 Hej!
Lillen är redan såld till en familj i Småland.
Men tack för att du visat intresse!
Jozze hade vi hemma hos oss tidigare och hon går ju fint på travskolan hos er. :)
Hade ni Katrinebergs Jozze? Hon e super fin :)

Japp, hon finns med på hemsidan, www.sorbyskogens.nu/ponny :)
Då var hon en riktig tuffing!
Men hon har blivit bättre och bättre med åren som tur är.
Åh vad fin hon var på bilden!