Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1826 ggr
Annette
0

Treårstest 2014

Någon som vet var och när det kommer arrangeras treårstester 2014? Ungponnygruppens och SPAF:s sidor är ännu inte uppdaterade om detta.

AnnaFagerell
0

Bollerup anordnar treårstest 16-17/5 samt 29-30/8 tillsammans med kvalitetsbedöming. Domare i maj Karl-Henrik Heimdahl och Mikael Nolin

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Hanna-D
0

RPAF kommer anordna, återkommer med datum men troligtvis i augusti.

Ammiii
0

Örebro Ponnyavelsförening kommer att hålla ett i slutet av augusti.

hippoteket
0

Sydöstra Sveriges ponnyförening brukar ha treårstest och kvalitetsbedömning (i Nybro) i början av september, kan inte tänka mig att det finns några planer på att bryta den traditionen.

Annette
0

Finns det några fler som ordnar treårstest på våren? Jag tycker hösten är så fullbokad med annat.

Assim
0

Hallands hästavelsförening brukar ha på våren, kan vara värt att kolla.

hhejlollo
0

Kanske korkad fråga men vill gärna ha svar: är treårstestet endast för hingstar och ston eller får man vara med om man har valack? Hade vart roligt!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Annette
0

#7. Det är öppet för valacker. Ett alldeles utmärkt sätt för valacken att meritera sina föräldrar. Jag har för mig att en utmärkelse ger 30 avkommepoäng till modern = lika mycket som för ett diplomsto.

Annette
0

#6.  Det finns ännu ingen info på deras hemsida om 2014, men de hade treårstest på våren förra året.