God morgon 07-08-19
Uppe tidigt, nej, har inte gått och lagt mig ännu, kan inte sova så då kan man ändå kika runt lite här, inte många vakna nu, ska väl försöka få någon timme på kudden iallafall.
Idag ska man tvätta och fixa det sista inför skolstarten på måndag, barnen är glada över att få börja skolan igen och träffa kompisar, skönt när barnen längtar till skola och kompisar.

Ojoj, vad segt det är idag. Ungarna skall till Skara Sommarland med mina föräldrar, men det verkar som om jag också "måste" följa med. Det blir väl i så fall trevligt, bara man piggnar till.
Lillkillen fick sova inne i natt, han såg ut att behöva en mjuk halmbädd efter den långa dagen igår. Inte varje morgon han väcks klockan 4 ;)

Go morgon
har verkligen sovit inatt, men vår resa gick bra hem igår, är så glad o stolt över min "lilla" Loni, hon har verkligen fått super resultat i år, nu ska hon få vara o förhoppningsvis få en fölis nästa vår,
Det tråkiga är att min dator kommer lägga av när som helst o jag får leva utan data ett par dagar tills ny batterisladd anländer, men hoppas det inte händer för mycket i er värld.
Stort Grattis till ALLA som är nöjda med gårdagen, sen vill jag skicka en xtra jättekram till MILLA o Fia, Mattias. tack gode gud att ni mår bra, hoppas ni repar er snabbt.
hej på ett par dagar… om jag inte lånar datan på jobbet..hihi

morrn morrn
här e de också segt idag. Ja vill bara tillbaka till sängen. Hm men där kan man inte ligga hela dagen säger vovven. grr säger ja lika bra att hoppa upp då.
Idag tänkte ja pyssla lite med Cilla. Tänkte att ja skulle försöka lägga sele på henne. Rosa ska få bli riden och Zettan ska få bli lite tömkörd tänkte ja. Slänger snart min ponny puta alltså. Ryttarna som rider får inte alls ngn bra sits när ja har den på. Hm igår reds Zettan utan sadel och de ser mkt bättre ut utan. Då kunde till och Med Zettan busa som Rosa gör hihi.
ha en bra dag alla
God middag!
Idag blir en massa telefonsamtal till diverse bilhandlare osv osv.
Viking mår kanon och är sig själv igen Skönt! Fia klagar över ont i magen men i samtal med akuten så ska hon vara kvar hemma hon får vila idag. Mathias tar så väl hand om henne och vilken klippa han är!!!!! Själv borde jag nog åka in och få kollat vänster sidan men vi får se, blir ju bara hemskickad med tabletter och tabletter har jag ju så det räcker ändå:-)
Stackars Viking som skulle med enbart för att miljötränas, och miljötränas fick han ju allt. Stackaren.
Tack Sanne vi mår rätt så bra och jag ringer dig senare idag!
Vill även tacka alla som har skrivit i min gästbok, skickat sms, skickat pm, ringt och mailat även om jag inte känner er så ska ni veta att vi är tacksamma!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God förmiddag
Har just skickat iväg mina nattgäster (min syster och min kusin huserade i min lilla 1:a efter min systers möhippa igår. Möhippan var rätt rolig =) Så nu ska jag sätta igång och göra en spurt i cellbiologi-pluggandet (har tenta imorgon
)