Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 384 ggr
Milla
0

Tack

snälla du som lånade ut ditt bett till vår Viking idag, du är en klippa även om jag inte vet vem du ärSkrattande

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

JMax
0

Tack för det! Klart man ställer upp om man kan!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Milla
0

aaaa var det av dig vi fick låna? Tusen tusen tack!!!

vad gör man när man står där med en unghingst som precis har bitit i sönder sitt egna bett?? så än en gång tusen tack.

PP
0

Vad var det för sorts bett han lyckats bita sönder? Inte ett sådant "hårt" nylonbett (svart med små mässingsringar) väl..?

Kris_J
0

#0 undrar också?

#3 ett sådant bett, du beskriver köpte jag i UK, det har Lysol bitit av, det gick mitt itu.

Veritas odium paretFörvånad

PP
0

Men hur bär de sej åt då..? Ligger det så lågt/högt i munnen att de får tag i det med tänderna, eller?

Låter ju inget vidare om de kan gå av så lätt(?)…

Kris_J
0

Jag vet inte vad han gjorde, men eftersom det var det bett som passade bäst på honom hade jag det på vid tömkörning.  Vi skrittade i bågar .Han gick fint  och stadigt och tuggade, hux flux var han inte styrbar och helt stum, vid koll var bettet helt av….Ledsen

Veritas odium paretFörvånad

PP
0

#6 Vilken mardröm!

Kanske därför skotten jag köpte mitt bett av var noga med att påtala att det endast var avsett för showing. Fundersam 

Fast det är förstås lika illa om det går av på en utställningsplats. Ska man våga använda dessa bett? Har ju tänkt ha mitt till unghingsten om han någon gång ska visas och det kan jag ju säga att jag skulle inte vilja att han kom lös..!

Hanna-D
0

På ESG hände samma sak… I svarta hingstklassen gick ett sådant bett av.

VeronicaP
0

Tror att det var ett sådant svart gummibett med små ringa som Millan hade.

Milla
0

Jo det var ett sådant bett, kommer att reklamera dom. Köpte på mig några stycken men vågar inte använda dom mer.