SUCH 2013
Någon som ansökt som fått bekräftelse på att de erhållit SUCH..?
Tänker närmast på att de vill ha in bilder till nr 1 som har manusstopp om två veckor. Själv har jag inte hört något. :-/

Är detta förra årets lista trots att det står 2013?

Det blev inte den länk jag ville.

Ja, det borde vara de som tilldelades SUCH 2013 och alltså ansökte 2012…
Ja har fått bekräftelse efter påstötning hos ansvarig.
Veritas odium paretFörvånad
Undrar också… 🤔
#1 De där har fått utmärkelsen 2012 men det gick ut 2013. Foton till tidningen gäller väl de som fick SUCH 2013 och som får det utlämnat 2014.
När jag fick det förra året fick jag veta det i början av januari 2013. Fick läsa det på nätet…
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Samma här -har inget hört…

Det året våra ponnyer erhöll SUCH fick vi ett mail om att våra ansökningar godkänts.
Jag brukar skicka in foton till redaktören och skriver att hon får ignorera bilderna om ansökningarna inte godkänns (aldrig hänt). Det är inte hennes jobb egentligen men eftersom ingen lista presenteras av SSS så gör jag så för att det inte ska missas i tidningen.
SSS har styrelsemöte i helgen, därefter presenteras dom på hemsidan.
vid ytterligare förfrågan maila någon i styrelsen =)
Har alldeles för mig att det vid tidigare tillfälle sagts att man skulle få ett bekräftelsemail att ansökan tagits emot om man skrivit mailadress i sin ansökan. Eller minns jag fel?
Om inte annat vore det ju bra med tanke på ev post som kommer bort.
Det är ju surt att behöva vänta ett helt år till om så skulle hända.

Bekräftelse på att ansökan är mottagen har jag fått. Men eftersom det är SSS som avgör vad som anses som "klar konkurrens", tycker jag inte att något är självklart förrän jag får bekräftat att ponnyn tilldelats SUCH.
Jag har läst så illa (knappt alls pga migrän) så jag uppfattade bara huruvida ansökan nått ansvarig… 😞
Tar verkligen inget för givet gällande ansökan då det är just en ansökan….
Min ansökan kom bort förra gången jag ansökte, för typ 4 år sedan, då fick jag söka om året efter. I år bad jag särskilt att få en bekräftelse pga det och det fick jag.

Oj, jag har inte fått någon bekräftelse på att de fått min ansökan… Tro om jag borde bli orolig nu. :/
Hanna, Linda och Katarina. Jag har fått in era ansökningar. Jag är ny på detta och har precis sammanställt allt och skickat det vidare. De är möte i helgen. Skicka in bild till Åsa så hon har allt sen när det är dags för tidningen. De är inte så lätt att få detta på sitt bord när man aldrig har hållit på med detta förut. Och jag fick denna uppg från ena dan till den andra. Och ska jag fortsätta så får jag göra ett nytt upplägg till nästa år. Alla är vi nybörjare. .
#16 då kan det bara bli bättre =) Jag tror att vi alla uppskattar den/de som gör detta.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
#16 Det är inte ditt fel Camilla och det har varit lika "illa" i alla år vi har sökt i alla fall så ta det inte personligt. Jättebra att du tar tag i detta! 👍
Håller med ovanstående :):)

Tusen tack för bekräftelsen Camilla! :)