Shettistravare köpes!
Sto elr valack. Gärna inkvalad/startad. Ålder spelar ingen roll, dock vill vi att hästen har mer kvar att ge på banan.
Pojken som skall tävla hästen är blir 12år gammal & har tagit sin licens. Pojkens pappa är varmblodskusk & hovslagare.
Alla svar beaktas.
Ring gärna o berätta vad du/ni har för shettis att sälja. Mejla gärna bilder.
Kontakt
Mikael Cedergren, Gotland
tel: 070-795 66 16
cedergren8@live.se
Hör med Stuteri Emmero. Behöver du kontakt uppgifter så hör bara av er :-)
Hej jag har ett Emmero sto efter Charley.vd Provincialweg till salu. Hon är tidigare startad några gånger, har ett fint steg gillar att jobba. Har funnits hos oss sedan 1-årsålder och är nu 13.Har fått ett föl en hingst som blev godkänd i höstas. Hennes rek är 3.09.3 men kan mer! Är även mkt riden, även hoppad, agility och gått lättare dressyr. Utställd med 42 p har Such, diplom.Denna dam är 97 cm o heter Emmeros Olga fux stickelhårig. Jag försöker ringa Er, annars får Ni gärna ringa mig då vi ej har ngn fungerande mail. Mvh Cecilia Olsson.0709-531840
Har vidarebefordrat detta till Micke. Det vore bra om ni på något sätt kunde mejla bild på stoet till honom för han vill nog se hur hon ser ut.
3 http://ponnytrav.ifokus.se/discussions/51e6cb22ce12c41ff6006838-emmeros-olga-ar-till-salu
där ser jag lite bilder på henne även bra travbilder :)
ej aktuellt längre