god morgon 21 AUGUSTI
morrn morrn
Idag känns de också som om de e lite höst liknande väder. Bara att inse att de är höst nu. Hästarna håller på och sätter vinterpäls och en annan får ta på sig en jacka när man åker till jobbbet. Inte alls kul men så är de ibland.
Idag händer det inte så mkt här. Jobba först sen blir de en snabbis till stallet och ge vatten och kolla så dom små busarna mår bra. Igår stod dom inne ett par timmar och åt hösilage och dom tyckte de var härligt. Sen tränade vi lite inför utställningen den 22 sept.
ja ha ne nu får ja sätta fart här 
ha en riktigt bra dag alla

Strax påväg till jobbet. Har hunnit vara ute i hagen och klappat alla hästarna och fyllt på vatten. Ikväll ska jag lämna in bilen för storstädning på verkstad
och sedan ska jag traska ner till veterinären och få Gardenia vaccinerad.
Om nio dagar kör jag med Gardenia upp till Örebro för vår sista termin där!!!!!
Känns underbart att det börjar gå mot en svalare årstid 

Go morgon
Ja idag blir det inget jobb för mig, det hände lite saker igår kväll/natt, så jag blir kvar hemma idag. Men annars är allt lugnt o hästarna går mest o myser i hagen, vissa av dem är bra runda om magen nu.. skulle kunna tro att det är föl på gång nu.. men skönt o ha lite o ta av i vinter..
hoppas alla får en lugnt dag, jag ska mest vila upp mig.

God Morgon!
Här skiner solen idag och det blåser rejält!
Blev sjuk efter Vallautställningen, den tog på krafterna
var igång nästan ett helt dygn utan sömn….(22 tim.) sedan jobbade jag söndagnatten, men nu börjar jag känna mig riktigt pigg igen, skönt.
Så idag får man hugga in med allt som kommit efter….
Ha en skön dag alla!!
God morgon. Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Det blev ganska sent med flytten av häst igår så jag var mer än seg när klockan ringde 5.30 i morse.
Hoppas ni får en bra dag!
God morgon, eller ja snart middag =)
Ska köra med ena stoet till vetreinären för att ta bakterieprov. Har inte blivit dräktig och lika bra göra det så hon ska vara frisk när hon åker till hingst på våren sedan.
#1 Kul komma till skolan igen?

God morgon denna soliga augustidag!
Har precis bevistat skolstarten på vår skola. Lyckligtvis har vi oftast tur med vädret denna dag, vilket är extraviktigt då hela skolan alltid samlas ute på skolgården, rektorn pratar inför alla barn och föräldrar samt alla lärarna gör årets första sånginsats! 
Ha en bra dag!

#5 Alltid inspirerande att börja skolan efter sommaren. Någon månad in på terminen kan det diskuteras om man fortfarande tycker det är lika kul 

God Kväll , nu har jag äntligen fått i mig lite mat och har suttit och skrivit anmälan till Gråmanstorp och betalt in anmälningsavgiften , vi har kört halm hela eftermiddagen så jag har inte hunnit göra det innan , men så här i all hast så bestämde jag mig för att visa Magica De Hex och Bethoven.